Beantwoord

097 nummer aangemeld en zichtbaar in MijnKPN maar kan geen MB’s delen

  • 2 July 2022
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb een 097 nummer in mijn ‘hussel’ of hoe dit ook heet aangemeld en deze is nu ook zichtbaar in mijn voordeel overzicht waar ik onder andere mb’s kan delen. 
Als ik dit wil doen dan kan ik het nummer echter niet selecteren ondanks dat deze wel aangemeld is. 
Wat doe ik fout? Als ik bel krijg ik alleen maar te horen hoe ik het nummer moet toevoegen en dat is allang gelukt, en als ik de service desk bel wordt ik steeds opgehangen. 
En met de huidige brandstofprijzen heb ik geen zin om 20km te rijden om op zaterdag een uur in de winkel te staan…

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 July 2022, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik begrijp dat de klantenservice van KPN hiervoor niet komt… Het gaat hard achteruit sinds xs4all weg is…

Maar goed: 

BUMP

@Vikash 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dragonkiss , een enkele keer gaat dit fout ondanks aanmelden voor de voordelen. Een achterliggende afdeling moet dit dan oplossen.

Een moderator reageert afh. van de drukte binnen een paar dagen na eerste plaatsing vh topic, een BUMP of een willekeurige moderator taggen versnelt dit niet. Plaats je gegevens (Privé) in je forumprofiel, dat helpt wel. Dan kan de moderator meteen meekijken. 

Hoi @Dragonkiss , een enkele keer gaat dit fout ondanks aanmelden voor de voordelen. Een achterliggende afdeling moet dit dan oplossen.

Een moderator reageert afh. van de drukte binnen een paar dagen na eerste plaatsing vh topic, een BUMP of een willekeurige moderator taggen versnelt dit niet. Plaats je gegevens (Privé) in je forumprofiel, dat helpt wel. Dan kan de moderator meteen meekijken. 

Dat snap ik, maar een onbereikbare klantenservice met een bandje dat naar de bekende weg vraagt of een forum waarop alleen gereageerd wordt als je dus gaat bumpen werkt natuurlijk niet echt klant kalmerend. 
En gelet op de waslijst met dezelfde vraag lijkt het me geen ‘in-een-enkel-geval-lukt-het-niet’ probleem.

Maar goed ik wacht wel af… bellen naar 0800 0402 heeft iig geen zin…

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Dragonkiss, zoals @RBxx al aangeeft heeft bumpen van een topic geen effect op de reactiesnelheid van een KPN moderator. Goed nieuws in ieder geval, je kunt nu mb's gaan delen met het 097 nummer. Ik heb het zojuist goed aangemeld voor het mb's delen. Overigens betekend het toevoegen van een 097/06-nummer aan MijnKPN niet dat je dan ook mb's kunt delen. Daarvoor is namelijk een aparte aanmelding nodig. 

 Ik heb het zojuist goed aangemeld voor het mb's delen. Overigens betekend het toevoegen van een 097/06-nummer aan MijnKPN niet dat je dan ook mb's kunt delen. Daarvoor is namelijk een aparte aanmelding nodig. 

Dat begreep ik, en die procedure heb ik 2x (!!) gedaan. Tenzij het vanuit KPN een handmatige aanpassing behoeft waar tijd voor nodig is dan heb ik daar geen invloed op, maar dat zou men dan kunnen vermelden in de aanmeld procedure. 
Maar los daarvan mij dank, en doe de klant een plezier en haal dat verschrikkelijk bandje weer weg! Ik ben geen chagrijn maar dit werkt echt voor geen meter… Ik moet er niet aan denken dat ik mijn klanten op deze manier een service zou aanbieden!