Beantwoord

097 nummer dubbel data KPN Compleet

  • 4 July 2019
  • 12 reacties
  • 386 keer bekeken

Goedendag,

vorige maand heb ik een data-only abonnement afgesloten voor een mifi kastje. Ik heb dit nummer gekoppeld in mijn KPN, maar zie geen dubbele data staan ivm kpn compleet. Hier wordt wel mee geadverteerd en is ook de reden geweest om voor KPN data-only te gaan, aangezien ik een KPN mobiel nummer en KPN alles in 1 abonnement heb. Hoe kan dit geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 July 2019, 14:55

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Dus dit zie je nog niet staan bij jouw KPN Compleet voordelen?

Reputatie 7
Heb je overigens het 0970 nummer al aangemeld voor KPN Compleet via deze pagina?
Abonnement wat ik heb afgesloten is 10GB , zou dus 20 GB moeten worden

Reputatie 7
Heb je mijn vorige berichtje gezien?
Ja dat had ik al gedaan. Heb jet nogmaals geprobeerd maar krijg de melding. Aanmelden is helaas (nog) niet mogelijk voor KPN compleet
Reputatie 7
Er zal vast binnenkort iemand van KPN reageren om dit voor je uit te zoeken.
Ok, ik wacht het even af. In ieder geval bedankt voor de snelle reacties.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen@mbussie. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het 097-nummer voor jou aanmelden voor de KPN Compleet voordelen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Hoi, heb inmiddels alle klantnummer en mobiele nummers toegevoegd aan mijn profiel.

097 abonnement en tv/internet en bellen staan overigens op naam van mijn vriendin ( zelfde adres)
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb de KPN Compleet voordelen toegevoegd aan het 097-nummer. Je hebt nu maandelijks 20GB en de mogelijkheid om MB's te delen.
Ok zie ze toegevoegd in mijn KPN .

Hartelijk bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @mbussie ☺️

Reageer