Beantwoord

2.50 Husselkorting niet terug te vinden

  • 15 June 2022
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik ben sinds 1 juni klant van kpn thuis geworden. Ik had hiervoor ook al 2 kpn mobiel abonnenenten. Alles lijkt te kloppen met de nieuwe adressen maar ik kan nergens zien dat ik de 2.50 korting krijg per mobiel. Ik zie wel dat ik onderling MBs kan delen op de voordelen pagina.

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 June 2022, 08:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jack.B ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Vaak gaat dit proces automatisch , maar niet altijd. 

Ja dat dacht ik ook maar die pagina werkt niet. Dus alles is al toegevoegd of het gaat idd mis.

Reputatie 7

Hoi @Jack.B, welkom bij ons op het forum. Normaal gesproken kan je de Hussel voordelen inderdaad aanmelden via de link die Noordzee al noemt, maar dat helpt in jouw geval niet dus. Doordat je onderling wel MB's kunt delen lijkt het erop dat de nummers wel aangemeld zijn.

Ik zie geen gegevens op je forumprofiel staan, daardoor kan ik ook nog niet meer zeggen over de korting. Zou je je gegevens volledig op je profiel kunnen invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en de bewuste 06-nummers) en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Bedankt voor de reactie. Het was gisteren geregeld voor mijn via de kpn twitter.

Alles is nu in orde.

Reputatie 7

Ah, helemaal goed. Fijn dat het via die weg gelukt is Jack! 
Als we nog iets voor je kunnen doen, je weet ons via verschillende wegen te vindenÂ