Beantwoord

5 abonnementen, maar MB's delen werkt niet

  • 22 April 2022
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Zelfde probleem bij mij. Ik kan helemaal geen MB's delen. Ik zit in het testpanel van automatisch MB’s delen, maar dit werkt dus niet. Ik heb vijf abo’s, in totaal meer dan 10G, maar ik kan nog geen 1K delen.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 29 April 2022, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

MB's delen werkt helemaal niet bij mij. Vijf abo’s met meer dan 10G, maar ik kan nog geen bitje delen. Ik zit in het testpanel van automatisch MB's delen, maar ze laten niet eens weten hoe je feedback kunt geven. Waarvoor test je het dan?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JCV14! Je reageerde onder een topic van een jaar geleden, dus we hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Leuk dat je in het testpanel van het automatisch delen zit! 👍🏾
Ik denk dat je het over het hoofd gezien hebt, maar jouw feedback kun je sowieso delen in de app:

Als je de MijnKPN app geopend hebt en je schudt met jouw telefoon, dan opent er een scherm “Wat vind je van de MijnKPN app?” en een tekstveld.
Op het moment dat jij klikt op “MB's delen” en dan op “Automatisch”, dan staat er:



Klik je op “Geef feedback” dan krijg je ook een tekstveld om feedback door te geven 😊. En je mag je feedback ook altijd kwijt, hier op het forum. De KPN moderators kunnen feedback intern doorgeven.

We leggen in het artikel MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? uit hoe het werkt. Waar loop je precies vast? Zie je de mobiele nummers wel allemaal terug onder MB's delen?

Ik help je graag verder en het is fijn als jij ook jouw klantgegevens noteert in jouw Forum profiel, dan kan ik met je meekijken!

Bedankt voor je reactie. Als ik op “MB's delen” klik en dan op “Automatisch” gebeurd er helemaal niets. Zeker geen “Tevreden ...”

Ik heb klantgegevens toegevoegd aan mijn forum profiel, maar alleen prive gegevens en twee klantnummers van de vijf.

 

Automatisch MB's delen is precies wat ik nodig heb, maar helaas werkt dat niet.

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie al hoe het komt:
4 van de 5 abonnementen zijn Telfort Mobiel abonnementen. 
Je kunt alleen met een KPN Mobiel abonnement MB’s delen. Dit geldt niet als je een Telfort Mobiel abonnement hebt dat is overgezet naar KPN. Dan profiteer je namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. (Je ziet op je factuur of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement).

Alle abonnementen zijn verlengbaar, je kunt overwegen om de abonnementen te verlengen naar KPN Hussel Mobiel abonnementen: dan is het (automatisch) onderling delen van MB's wèl mogelijk.
Let er wel goed op, dat de Telfort Combivoordelen komen te vervallen (eventuele kortingen en meeneembaarheid van het tegoed).

Mijn collega's van de telefonische klantenservice (0800 0402) of in één van onze winkels denken graag met je mee over de mogelijkheden qua verlengen!