Beantwoord

Aanmelden KPN Compleet

  • 28 June 2019
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik probeer al geruime tijd mij aan te melden via XS4ALL voor Compleet.
Dus lukt echter niet.
Meerdere malen contact gehad met KPN en XS4ALL en zeggen we zijn er mee bezig.
Ik heb 2 mobiele nummers bij KPN en thuis internet met tv bij XS4ALL.

Nu las ik op de site dat als je 2 mobiele nummers hebt bij KPN dat je je dan ook bij KPN kunt aanmelden en dan voordelen hebt op de mobiele abbo's.
Dit lukt helaas ook niet.
Ik wordt er gek van.

I.v.m. een vakantie die er aan komt zou het fijn zijn als ik in ieder geval MB verdubbeld heb en onderling kan delen.

Help,help.
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 June 2019, 12:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @FKnoop, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat irritant dat het nog steeds niet gelukt is om de KPN Compleet voordelen te krijgen. Wanneer je vaste diensten bij XS4ALL hebt, gaat het in principe via hun. Echter, je hebt ook 2 mobiele nummers (zoals je aangeeft). Hiermee kan je ook KPN Compleet worden, je mist dan alleen het zenderpakket en dubbele data. Maar we gaan er even achteraan.

Op welke manier heb je het bij XS4ALL doorgegeven? Lukt het niet via deze website?

Verder heb ik even gekeken bij je gegevens, ik zie dat er al een ticket voor aangemaakt. Als wij als klantenservice namelijk de nummers compleet willen maken, krijgen we een foutmelding. Dat het dan ook niet lukt bij XS4ALL kan wel kloppen. Het is helaas op dit moment nog wel even afwachten, maar ik verwacht dat het komende week wel opgelost gaat worden. Ik hou het in de gaten!
Hoi Susan,

Via de site van XS4ALL wil het niet en heb contact met hun gehad.
Zei werken eraan maar zeggen ook dat het probleem bij KPN zit.

Gisteren heb ik idd contact gehad met KPN en toen is er een ticket aangemaakt.

Ik hoop dat wat u zegt over komende week werkelijkheid wordt
Reputatie 7
Badge +21
@FKnoop daar ga ik wel vanuit! Zo niet, dan hoor ik het graag alsnog!
Het probleem voor compleet is nog niet opgelost.

Wel heeft de klantenservice mijn ticket nu in behandeling en heeft mij heel vriendelijk geholpen met de internet bundel.
Reputatie 7
Badge +21
@FKnoop ik zag het inderdaad, daaraan zag ik dat ze bezig waren. Ga er vanuit dat ze het snel gaan oplossen 😉

Reageer