Beantwoord

Aanmelden KPN Compleet

  • 2 July 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste KPN.

Op het forum zie ik heel veel berichten van klanten die zich nog niet kunnen aanmelden bij KPN Compleet.
Donderdag 27 juni zijn wij aangesloten en ik kan tot op heden (nog) niet aanmelden.

Kunt u achter de schermen kijken of dit wil lukken?

Ik hoor (lees) graag van u.
Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 July 2019, 21:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Van Wijk, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het klopt dat het niet allemaal even soepel gaat op het moment met KPN Compleet. Als ik bij de gegevens kijk, op basis van je klantnummer, zijn de mobiele nummers wel al compleet alleen het thuispakket nog niet. Ik heb nogmaals het klantnummer toegevoegd aan de al bestaande compleet registratie. Als het goed is moet je binnen nu en 3 werkdagen alle voordelen ontvangen. Hier krijg je op het moment dat het geactiveerd is ook een mail over.

Laat je het even weten als het van 't weekend nog niet geactiveerd is?
Beste Susan,

Bedankt voor de snelle reactie en hulp!

Mail ontvangen. In de KPN app zijn de voordelen al zichtbaar en het pluspakket is ook beschikbaar.

Vervelend dat het verwerken van KPN Compleet op het moment niet soepel verloopt.
Met name voor de nieuwe klant die met 2 mobiele abonnementen en een thuis-pakket na vele jaren Vodafone naar KPN verhuisd, daarvoor ook 3x aansluitkosten betaald, en met deze “bugs” te maken krijgt.
Reputatie 7
Badge +21
@Van Wijk, fijn om te lezen dat het geregeld is! Het is inderdaad niet zoals we het graag zien en gaan er dan ook vanuit dat het snel opgelost is 🙂

Reageer