Beantwoord

Aanmelden KPN compleet lukt (nog) niet

  • 2 September 2019
  • 4 reacties
  • 325 keer bekeken

Ik wil het mobiele abo van mijn zoon toevoegen dat op mijn naam staat en ook netjes op het zelfde adres staat, maar dat lukt elke keer niet. Ik zie dat meer mensen dit probleem hebben gehad en dat jullie dit blijkbaar voor mij kunnen regelen.

Willen jullie zo vriendelijk zijn dit voor mij te doen, omdat KPN compleet nu juist 1 van de redenen was om dit abo af te sluiten.

Met vriedenlijke groet,

Marco

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 2 September 2019, 17:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Marco de Winter

Wat vervelend dat het niet werkt om het nummer van je zoon toe te voegen.
Hoe heb je dit precies gedaan? Via MijnKPN:

  • Ga naar Producten
  • klik op Bekijk hier uw voordelen
  • En onderaan het scherm staat daar een link: Voeg een bestaand KPN product toe.

Heb je dit al eens geprobeerd?

Mocht dit niet gelukt zijn, laat het dan even weten.

 

Admin toevoeging: voor het toevoegen van één mobiel nummer, dien je ook de nummers in te vullen die al gebruik maken van de voordelen.

Beste Dennis,

Ja dat heb ik al geprobeerd en dat geeft de foutmelding ie in de titel staat. dus helaas werkt het niet en dit is een bekend probleem, omdat er al meerdere posts over dit onderwerp gedaan zijn. Blijkbaar kan een KPN medewerker dit wel voor elkaar krijgen, maar de zelfservice pagina doet het helaas niet in mijn geval.

Groeten Marco
Reputatie 7
Badge +22
Beste Dennis,

Ja dat heb ik al geprobeerd en dat geeft de foutmelding ie in de titel staat. dus helaas werkt het niet en dit is een bekend probleem, omdat er al meerdere posts over dit onderwerp gedaan zijn. Blijkbaar kan een KPN medewerker dit wel voor elkaar krijgen, maar de zelfservice pagina doet het helaas niet in mijn geval.

Groeten Marco

Hallo @Marco de Winter,

Dat is inderdaad echt niet fijn. Als je op de onderstaande link klikt, dan kom je wel op de chat van KPN. Je krijgt dan eerst met Chatbot te maken, maar dan typ je gewoon "medewerker spreken." Dan kun je het via de chat regelen. ;)

Klantenservice chat
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Marco de Winter Ik zie dat je op advies van je medeforumlid Dennis contact hebt gehad via de chat en dat de aanmelding inmiddels in orde is!

Reageer