Beantwoord

Aanmelden KPN Hussel/Compleet lukt niet, site geeft aan dat ik al mogelijk aangemeld ben

  • 28 July 2022
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige maand een nieuw kpn abonnement aangesloten. Ik kan mij echter niet aanmelden voor kpn compleet zodat ik mb's kan delen.

Ik heb het al via de site geprobeerd bij kpn compleet aanmelden en krijg dan een melding dat het niet is gelukt om aan te melden en dat ik mogelijk al ben aangemeld.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 1 August 2022, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Even bellen met de klantenservice,  zij kunnen dat voor je doen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @SouadE, goed dat je ons een berichtje stuurt.

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Lukt het hierna nog niet? Dan kijken we natuurlijk graag mee.

 

Nu zie ik dat jij je forumprofiel al ingevuld hebt. Dus ik heb even gekeken en zie dat een collega het nummer al toegevoegd heeft aan jouw huishouden. Als het goed is kan je nu MB's delen.

Hallo, ik heb idd een collega aan de lijn gehad. Helaas lukt het nog steeds niet om mb's te delen. 

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt erop dat het niet helemaal goed gegaan is. Ik heb het nummer nogmaals toegevoegd aan jouw KPN Huishouden. Je ontvangt een bevestiging zodra de voordelen actief zijn.