Beantwoord

Aanmelden KPN Hussel lukt niet.

  • 30 April 2022
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb onlangs 5 abonnementen bij jullie afgesloten. Eén min of meer ‘hoofdabonnement’ en 4 ‘toeleverende’ abonnementen van waarvan (als ik in het buitenland ben) eenvoudig per abonnement 50 Gb kan overhevelen. De SIMkaarten zijn geactiveerd, het adres is voor alle abonnementen hetzelfde maar ik krijg niet de 5 nummers te zien wanneer ik de Gb’s wil delen? Oftewel bij het aanmeldformulier wordt aangegeven dat ze mobiele nummers al op hetzelfde adres zijn aangemeld …?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 May 2022, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sali. Heb je jouw mobiele abonnementen proberen aan te melden op deze pagina? Als dit niet lukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Alle mobiele nummers mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan zoek ik voor je uit of ik je verder kan helpen hierin. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sali. Heb je jouw mobiele abonnementen proberen aan te melden op deze pagina? Als dit niet lukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Alle mobiele nummers mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan zoek ik voor je uit of ik je verder kan helpen hierin. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg bent verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

Hoi Vikash, inmiddels contact gehad met klantenservice en in die zin geholpen. Dank voor het navragen en opvolgen. Ondanks dat de gegevens volledig waren (en in het profiel opgenomen) werkte het niet en dat hebben ze gecorrigeerd. Daarnaast hebben ze mij beloofd om de datalimiet van 50Mb per keer te verhogen naar de volle 50 Gb per SIMcard. Anders moet ik maandelijks 10 x 4 (4 SIMcards) 50Mb delen, 40 x dus. Maar om die datalimiet te verwijderen moeten ze dus contact met mij opnemen.