Beantwoord

Aanmelden voor Husselkorting lukt niet

  • 15 May 2022
  • 6 reacties
  • 18 keer bekeken

Ook ik loop tegen het probleem aan dat de beloofde husselkorting nergens te zien is. Ik heb op de site proberen aan te melden, maar blijf steeds terug komen op het aanmeldformulier zonder dat er iets lijkt te veranderen. Kan iemand dit regelen?

*Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Vikash 17 May 2022, 16:25

Bekijk origineel

6 reacties

Ook ik loop tegen het probleem aan dat de beloofde husselkorting nergens te zien is. Ik heb op de site proberen aan te melden, maar blijf steeds terug komen op het aanmeldformulier zonder dat er iets lijkt te veranderen. Kan iemand dit regelen?

Exact dit.. je komt in een oneindige loop terecht zonder dat je ergens ook maar een stap verder komt. 

Mobiel en Thuispakket afgenomen, en geen enkel husselvoordeel ontvangen. 

Ook in MijnKPN kun je nergens zien wat dan jouw "voordelen” zijn. 

 

Ellende..

Ook ik loop tegen het probleem aan dat de beloofde husselkorting nergens te zien is. Ik heb op de site proberen aan te melden, maar blijf steeds terug komen op het aanmeldformulier zonder dat er iets lijkt te veranderen. Kan iemand dit regelen?

Exact dit.. je komt in een oneindige loop terecht zonder dat je ergens ook maar een stap verder komt. 

Mobiel en Thuispakket afgenomen, en geen enkel husselvoordeel ontvangen. 

Ook in MijnKPN kun je nergens zien wat dan jouw "voordelen” zijn. 

 

Ellende..

Precies dat!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @pjlsh. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelen dat het niet lukt om alle abonnementen aan te melden voor de Husselvoordelen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) achter laten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je proberen aan te melden. 

@Vikash bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

@pjlsh Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het mobiele nummer dat je hebt achtergelaten klopt niet, de eerste 4 in het nummer moet een 3 zijn. Ik heb het Hussel Internet en mobiele abonnement zojuist aangemeld voor de Husselvoordelen.

@Vikash hartelijk dank!

Reageer