Beantwoord

Aansluitkosten en Hussel vraag

  • 11 May 2022
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Badge

Hi,

Ik heb gelezen tijdens het bestelproces dat de aansluit/activatiekosten bij overstap van XS4ALL naar KPN niet berekend zullen worden. Zojuist mijn eerste factuur gekregen en helaas staan deze kosten dus wel op de factuur. Hier lijkt iets niet goed gegaan te zijn.

Verder is de hussel korting op onze 2 mobiele abonnementen nog niet toegepast. De XS4ALL korting is er wel vanaf maar de KPN korting is er niet op toegepast. Alle abonnementen staan wel in MijnKPN. Ik mis dus de "Elke maand tot € 7,50 korting op je mobiele abonnement”. MB's delen staat er wel bijvoorbeeld.

Hoe krijgen we dit opgelost?

Mvg

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 12 May 2022, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @yahiko750, welkom bij KPN!

Ik heb gelezen tijdens het bestelproces dat de aansluit/activatiekosten bij overstap van XS4ALL naar KPN niet berekend zullen worden. Zojuist mijn eerste factuur gekregen en helaas staan deze kosten dus wel op de factuur. Hier lijkt iets niet goed gegaan te zijn.

Dit klopt inderdaad. Op jouw bestelbevestiging staat ook dat je geen aansluitkosten zou hebben. Toch zijn deze op de factuur terecht gekomen. Ik verwacht dat deze op de volgende factuur automatisch gecorrigeerd worden. Staat er geen vergoeding van € 25,- op de volgende factuur? Trek dan even opnieuw aan de bel. Dan zorg ik dat je deze aansluitkosten alsnog terug krijgt! Voor nu wil ik je vragen de factuur van juni af te wachten.

Verder is de hussel korting op onze 2 mobiele abonnementen nog niet toegepast. De XS4ALL korting is er wel vanaf maar de KPN korting is er niet op toegepast. Alle abonnementen staan wel in MijnKPN. Ik mis dus de "Elke maand tot € 7,50 korting op je mobiele abonnement”. MB's delen staat er wel bijvoorbeeld.

Ik zie dat jouw KPN Internet nog niet was aangemeld voor het KPN Huishouden op jouw adres. Daarom miste de korting. Ik heb jouw Internet abonnement toegevoegd. Je krijgt een bevestiging wanneer de voordelen geactiveerd zijn.

De korting zal vanaf volgende maand op de factuur staan. Het wordt dan over de huidige periode met terugwerkende kracht verrekend vanaf vandaag, 12 mei. Je krijgt op de volgende factuur dus even extra korting.

Badge

Top, hussel is inderdaad opgelost en de aansluitkosten wacht ik dan even af!

Badge

Beste @Denise_ , helaas! Nieuwe factuur ontvangen en de aansluitkosten zijn hier niet op verrekend.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie het inderdaad. Ik heb de aansluitkosten alsnog voor je vergoed. Je ontvangt deze vergoeding als eenmalige korting op de volgende factuur.