Beantwoord

Abonnement KPN Compleet maken

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Geachte klantenservice medewerker,

Ik heb vandaag zondag 21 juli 2019 een KPN tv- internet abonnement afgesloten.
Nadat ik alles heb voldaan en ik een bevestiging hebt ontvangen van u, zag ik iets over KPN compleet.
Ik weet niet of ik dat heb gekozen, want ik heb namelijk een mobiel Telfort abonnement.
Misschien kunt u dit controleren of ik een KPN compleet abonnement hebt afgesloten.
Zo niet, is het misschien alsnog mogelijk door u er een KPN compleet van te maken.

*Admin: Eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 15:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Er bestaat geen KPN Compleet abonnement.
Later kan je jouw mobiele abonnement koppelen aan het Internet en TV abonnement en krijg je alsnog de KPN Compleet voordelen.

*Admin: reactie afgesplitst, toegevoegd aan nieuw topic Sen46
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @SEN46, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

KPN Compleet is inderdaad geen op zichzelf staand abonnement, het zijn voordelen wanneer je meerdere KPN producten combineert. Er zijn ook combinaties met de dochterbedrijven mogelijk, waaronder Telfort. Wanneer je internet en televisie van KPN hebt in combinatie met een mobiel nummer van Telfort kan je je aanmelden voor het Telfort combivoordeel via deze website. Je krijgt dan het Pluspakket of Fox Sports Eredivisie pakket voor op de televisie. Op het mobiele abonnement krijg je helaas geen extra voordelen.

Advies is om, op het moment dat het kan, met je mobiele abonnement ook naar KPN te komen. In dat geval ga je namelijk op het mobiele abonnement ook voordelen ontvangen zoals € 5,00 korting en dubbel zoveel data.
Reputatie 7
Badge +21
@SEN46, heb je naar aanleiding van bovenstaande berichten nog vragen?

Reageer