Beantwoord

Abonnement overgezet naar Hussel met de televisieactie

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

@TanteHans  eind mei abonnement overgezet als jaren lange klant naar Hussel. Er werd gezegd dat de smart tv ook hier voor gelde. Om die reden omgezet. 2 weken terug gebeld omdat ik over de tv geen mail had ontvangen. Ook toen werd er gezegd dat die onderweg was. Zojuist weer gebeld waar de tv bleef. Nu wordt er gezegd dat het alleen voor nieuwe klanten is. Pffff. Overweeg om nu na 23 jaar toch maar bij KPN op te zeggen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 June 2022, 16:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@TanteHans  eind mei abonnement overgezet als jaren lange klant naar Hussel. Er werd gezegd dat de smart tv ook hier voor gelde. Om die reden omgezet. 2 weken terug gebeld omdat ik over de tv geen mail had ontvangen. Ook toen werd er gezegd dat die onderweg was. Zojuist weer gebeld waar de tv bleef. Nu wordt er gezegd dat het alleen voor nieuwe klanten is. Pffff. Overweeg om nu na 23 jaar toch maar bij KPN op te zeggen.

Dit is precies het probleem. Niet elke medewerker weet het juiste antwoord te geven. Maar helaas, het is alleen voor nieuwe klanten.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @TanteHans, welkom! Wat spijtig, zeg! Het klopt wat hierboven gezegd wordt. Deze actie geldt echt alleen voor nieuwe klanten, helaas.