Beantwoord

Al meerdere malen aangemeld, maar kan nog steeds niet MB's delen

  • 1 November 2022
  • 3 reacties
  • 10 keer bekeken

@Denise_

Goedemiddag,

ik zit met hetzelfde probleem zoals hierboven is vermeld. Telkens probeer ik mijn abonnement te kopellen aan die van mijn ouders. Maar wanneer ik tussen de voordelen kijk zie ik alleen de voordelen op de overige abonnementen op mijn huishouden staan en niet op die van mij. Hierdoor kan ik ook geen mb's delen met mijn huishouden. Wat moet ik nu doen? Wellicht dat jullie dit voor mij kunnen instellen.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 November 2022, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Beumer1998, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hoi @Beumer1998, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

  

 

@Denise_  ik heb mijn gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie al waar het mis is gegaan, @Beumer1998. Je was nog niet aangemeld voor Husselvoordelen. Daardoor kon je geen MB's delen. Aanmelden lukte niet door een fout in het systeem. Dit heb ik nu opgelost. Ik heb je ook gelijk aangemeld voor Husselvoordelen. Je krijgt hiervan een bevestiging. Daarna kan je MB's delen met jouw familie.