Beantwoord

Alles staat in MijnKPN, maar nog geen voordelen

  • 10 May 2022
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi @Mr. TM, dat kan! Je kunt je volgende week aanmelden via Bekijk je voordelen

Alles staat in mijn KPN, alleen ik zie geen voordelen? Hoe lang duurt dat ongeveer? Ik heb gisteren het mobiele nummer toegevoegd in mijn KPN. Via die link werkte het niet. Ik kan geen Mbs delen, geen korting op abonnement en geen ESPN. Nog geen XS4ALL compleet. Ik hoor het graag.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 10 May 2022, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Mr. TM Het lijkt erop dat je nog niet bent aangemeld voor de voordelen. 

Meld je snel aan voor extra voordeel:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Vul dan je forumprofiel aan met jouw 06-nummer(s), postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer(s) kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef ook even een seintje als je dit gedaan hebt.

Reputatie 3
Badge

Het lukte niet.

Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

Ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen. 👍

Alvast bedankt.

Reputatie 3
Badge

@Mr. TM Het lijkt erop dat je nog niet bent aangemeld voor de voordelen. 

Meld je snel aan voor extra voordeel:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Vul dan je forumprofiel aan met jouw 06-nummer(s), postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer(s) kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef ook even een seintje als je dit gedaan hebt.

 Sorry Denise volgens mij had ik het niet goed gedaan.

Maar de gegevens staan in mijn profiel. Ik hoop dat je het kunt oplossen.

Reputatie 3
Badge

Het werkt, bedankt !

topic kan gesloten worden

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het toch gelukt is, @Mr. TM!

Reputatie 3
Badge

Fijn dat het toch gelukt is, @Mr. TM!

Bijna alles is gelukt maar ik heb nu nog 2 vraagjes open staan. Ze staan in mijn profiel. Misschien kan je mij helpen?

Reputatie 3
Badge

Probleem is opgelost !!!

Bedankt !!!