Beantwoord

Beloofde € 7,50 korting niet ontvangen, graag rectificatie

  • 20 October 2021
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb mijn beloofde korting van 7,50 niet gekregen.graag een rectificatie 

Ik heb dus sim only onbeperkt en thuis internet ook al doorgegeven op de app!

Groet Marco Mosendahl 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 October 2021, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Korting niet verwerkt, welkom op ons forum!
Had je je abonnement al aangemeld voor de husselkorting? Dat kan via: Bekijk je voordelen
Als je dat al gedaan had of je komt er niet uit kijk ik natuurlijk graag even mee.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ja  al aangemeld geen korting ontvangen 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dan kijk ik graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb het profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Korting niet verwerkt, ik zie dat de korting aangezet is op 15-10 en helaas net de laatste factuur gemist heeft.

Op de volgende factuur word dit verrekend!