Beantwoord

Combivoordeel met keuze Foxsports, alsnog een deel zelf betalen?

  • 8 September 2019
  • 6 reacties
  • 288 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb al erg lang een Telfort mobiel abonnement en sinds kort heb ik internet en tv van KPN. Hierdoor kan ik dus gebruik maken van jullie combivoordeel aanbod. Als keuze heb ik voor gratis!!! Foxsports gekozen. Ik heb de volgende opmerkingen/punten:

1) er stond bij het aanvragen van combivoordeel dat dit (controleren of ik er recht op heb) maximaal 1maand zou duren, dit heeft bij mij bijna 2 maanden geduurd! Hierdoor heb ik sowieso een maand voordeel gemist?
2) ik heb binnen combivoordeel een keuze gemaakt voor het gratis ontvangen van foxsports. Nu zie ik op de factuur dat ik alsnog ca 1/4 van het abonnement zelf moet betalen? Dat staat er niet bij. Wat is hier de bedoeling van of hebben jullie een fout gemaakt?
3) combivoordeel bestaat toch uit meer dan alleen een keuze (in mijn geval fox). Ik zie nergens de dubbele data/ 5,- korting terugkomen. Gaat hier ook iets mis?

alvast dank voor jullie reactie.

gr. Wouter
icon

Beste antwoord door PeterG 11 September 2019, 13:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

FOX Sports Eredivisie

Door het aanbieden van FOX Sports 1 in het basispakket wijzigt bij KPN de abonnementsstructuur van betaalzender FOX Sports. Het FOX Sports Eredivisie-abonnement dat €9,99 per maand kost, gaat verdwijnen. Hiervoor komt het FOX Sports Compleet-abonnement voor in de plaats. In dit abonnement zijn de overige zenders FOX Sports 2, FOX Sports 3, FOX Sports 4, FOX Sports 5 en FOX Sports 6 geplaatst. Dit abonnement krijgt de prijsstelling van €12,99 per maand. Tevens wordt bij dit abonnement de online dienst FOX Sports GO geleverd. De nieuwe prijs van dit FOX Sports-abonnement wordt vanaf 5 september aan klanten doorberekend. Voor voetballiefhebbers die alleen de Eredivisie volledig willen volgen, betekent deze ontwikkeling een prijsverhoging van drie euro per maand. Voor hen is dit abonnement binnen een jaar tijd €5,50 per maand duurder geworden. KPN-klanten die vaste en mobiele abonnementen bij KPN kopen en hierdoor een KPN Compleet-abonnement bij het telecombedrijf afnemen, kunnen dit FOX Sports Compleet-abonnement als gratis optie bij het Interactieve TV-abonnement kiezen. De nieuwe ontwikkeling is voor deze klantengroep dus ook gunstig omdat nu ook naar internationale voetbalwedstrijden en sportcompetities gekeken kan worden.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Kasteel ,

Het tarief, en de inhoud, van Fox Sports is inderdaad veranderd. Daar heeft KPN de mensen in juli over geïnformeerd. Wel behoort, als je Fox Sports als Compleet zenderpakket hebt, deze gewoon gratis te blijven. Dat is nu even misgegaan, gaat KPN ook weer herstellen. Zie daarvoor dit topic,

Voor de rest van jouw vragen kan alleen een moderator een antwoord geven.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kasteel. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je een Telfort mobiel abonnement combineert (hetzelfde adres) met een KPN Internet en TV abonnement kan je gebruik maken van de Telfort Compleet voordelen. Dit is altijd op het KPN product. In jouw geval dus het Internet en TV abonnement bij KPN.
Nadat je het aanmeldformulier hebt ingevuld, gaat het voordeel in op de eerste dag van de volgende maand. Doe dit ruim (7 dagen) voor het einde van de maand, zodat het kan worden meegenomen voor de volgende maand. Voorbeeld: vul je het formulier in op 20 augustus, dan ontvang je per 1 september jouw voordeel.
Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Kasteel schreef: 2) ik heb binnen combivoordeel een keuze gemaakt voor het gratis ontvangen van foxsports. Nu zie ik op de factuur dat ik alsnog ca 1/4 van het abonnement zelf moet betalen? Dat staat er niet bij. Wat is hier de bedoeling van of hebben jullie een fout gemaakt?

Er is wat misgegaan met de korting op Fox Sports. Men is vergeten die aan te passen naar de nieuwe prijs. Op de volgende factuur zal de korting verwerkt zijn naar 12,99. En krijgt iedereen extra € 3 compensatie voor deze maand.
Hoi @Kasteel. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je een Telfort mobiel abonnement combineert (hetzelfde adres) met een KPN Internet en TV abonnement kan je gebruik maken van de Telfort Compleet voordelen. Dit is altijd op het KPN product. In jouw geval dus het Internet en TV abonnement bij KPN.
Nadat je het aanmeldformulier hebt ingevuld, gaat het voordeel in op de eerste dag van de volgende maand. Doe dit ruim (7 dagen) voor het einde van de maand, zodat het kan worden meegenomen voor de volgende maand. Voorbeeld: vul je het formulier in op 20 augustus, dan ontvang je per 1 september jouw voordeel.
Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?


Beste vikash,

ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Zou je er mee verder willen gaan?

dank,
wouter
Reputatie 7
Badge +21
Wat PeterG vertelt klopt. De prijzen staan op dit moment niet goed in onze systemen. Wanneer de korting in de systemen is aangepast, volgt een automatische credit van het bedrag wat te veel in rekening is gebracht.

Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reageer