Beantwoord

Data only abonnement koppelen

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb een soortgelijk probleem. Mijn 5e nummer 09-nr is gekoppeld met KPN compleet, maar ik kan er niets mee. Na tel contact moest ik hem eerst loskoppelen en daarna wee koppelen. Dat lukt echter ook niet omdat hij telkens een foutmelding geeft - het is helaas (nog) niet gelukt

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 29 August 2019, 11:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Cjvdijk, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet helemaal goed gaat met jou 097-nummer. Het is mij nog niet helemaal duidelijk of het nu gaat om het koppelen in MijnKPN én gebruik maken van het nummer (KPN Compleet, MB's delen bijvoorbeeld) of alleen om het koppelen in MijnKPN.

In ieder geval ontvang ik hier graag antwoord op, en zou je ook jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het betreffende 097-nummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +21
@Cjvdijk, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je mijn hulp hierin nog kan gebruiken?

Reageer