Beantwoord

De gegevens van mijn ouders zijn zichtbaar in MijnKPN

  • 7 April 2022
  • 18 reacties
  • 130 keer bekeken

@Maja_  ik heb hetzelfde probleem. Alle gegevens van mijn ouders zijn nog zichtbaar bij mijn voordelen. Andersom zijn mijn gegevens ook nog zichtbaar bij de voordelen van mijn ouders.

Ik heb alles uit beide accounts al een tijd geleden verwijderd dus de producten staan allemaal goed, maar de voordelen wijzigingen niet mee. Ik heb al met KPN gebeld en die zeggen dat ze me niet kunnen helpen. 
 

Ik lees nu hier dat het wel degelijk opgelost kan worden. Graag hoor ik of het ook voor mij opgelost kan worden

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 April 2022, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik kijk graag even met je mee @Tdgroot!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook je eigen mobiele nummer  noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. En zou je daar ook het adres en eventueel gekoppelde telefoonnummers van je ouders bij willen zetten?

 

@Maja_ dank voor je hulp. Ik heb mijn persoonlijke gegevens aangevuld in mijn profiel!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie inderdaad dat het adres van je ouders naar voren komt bij jouw abonnement @Tdgroot, vreemd 🤔

Wat gebeurt er als je een nieuwe koppeling probeert te maken via de Hussel aanmeldpagina? Waarbij je dan jouw huidige adres en je mobiele nummer invult? Dit zou normaal gesproken de snelste oplossing moeten zijn om het alsnog goed te krijgen, hoop dus dat dit bij jou ook direct voor een resultaat zorgt. 

Zo nee, dan ga ik een achterliggende afdeling aansturen om te kijken of ze dit alsnog voor je kunnen rechttrekken!

@Maja_ helaas werkt dit ook niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Niet de reactie waar ik op hoopte 😬

Ik heb je situatie doorgezet naar de juiste afdeling, hopelijk kunnen ze dit snel voor jullie herstellen! Ben er niet helemaal zeker van of ze contact met jou op gaan nemen, of dat ik bericht krijg omdat ik de indiener ben. Zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden? 🙂

@Maja_  prima!

@Maja_ het probleem is opgelost! Ik kreeg zojuist een bericht van de KPN dat er een wijziging was doorgevoerd. Ik zie nu alleen nog maar mijn eigen abonnementen. 

Ik ga op deze pagina ook nog even reageren via de KPN ID van mijn vrouw. Zij heeft namelijk exact hetzelfde probleem. Ik zal in haar profiel ook alle gegevens aanvullen. Zij heeft ook de producten van haar ouders er nog bij staan. Zou je die als je wil ook willen doorsturen naar de afdeling die mij ook heeft geholpen?

@Maja_ Bij deze reageer ik nog even met het KPN ID van mijn vrouw. Zij heeft hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_ het probleem is opgelost! Ik kreeg zojuist een bericht van de KPN dat er een wijziging was doorgevoerd. Ik zie nu alleen nog maar mijn eigen abonnementen. 

Ik ga op deze pagina ook nog even reageren via de KPN ID van mijn vrouw. Zij heeft namelijk exact hetzelfde probleem. Ik zal in haar profiel ook alle gegevens aanvullen. Zij heeft ook de producten van haar ouders er nog bij staan. Zou je die als je wil ook willen doorsturen naar de afdeling die mij ook heeft geholpen?

Helemaal top!

Zouden jullie willen kijken of het wél lukt om het mobiele nummer van je vrouw aan te melden bij het nu aangemaakt huishouden op jullie adres? Hij zou daardoor automatisch moeten ontkoppelen bij haar ouders. Als dat niet lukt, ga ik ook daarmee aan de slag hoor, maar dit is absoluut nog het proberen waard 😊

Reputatie 7
Badge +20

Is het koppelen gelukt @Tdgroot  / @Idegroot?

@Maja_ nee dat is helaas niet gelukt. Zij heeft haar eigen account zodat ze gewoon zelf haar inzage heeft in haar mobiele verbruik. Maar op die account staan dus ook alle gegevens van haar ouders. Die zouden we daar ook graag verwijderd willen hebben

Reputatie 7
Badge +20

Het gaat ook niet om haar MijnKPN account, die mag ze gewoon houden zodat ze haar eigen nummer in kan zien. Het gaat nu puur om het toevoegen van haar nummer via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm. Jullie kunnen daar jullie adres én haar nummer invullen, en dan zou haar nummer gekoppeld moeten worden aan jullie adres. Dit staat helemaal los van MijnKPN 🙂

Mocht het op die manier niet lukken, kan je me dan vertellen waar het precies mis gaat? Krijgen jullie bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding te zien?

@Maja_ dat heb ik ook al eerder geprobeerd en dan krijg je de melding dat het niet is gelukt omdat het nummer al aangemeld is. Het nummer kan dus niet aangemeld worden en de voordelen van haar ouders zijn daardoor nog steeds zichtbaar

Reputatie 7
Badge +20

Mijn excuus voor de late reactie @Tdgroot  /  @Idegroot, ik weet zeker dat ik wel een reactie heb getypt, maar blijkbaar is die niet opgeslagen! Ik heb aangegeven dat ik een melding aan ga maken voor een achterliggende afdeling en dat die dit waarschijnlijk in de loop van deze week of anders begin volgende week op zullen pakken 🙂

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb bericht gehad dat het nu zou moeten lukken en dat klopt! Nummer van @Idegroot is nu correct gekoppeld @Tdgroot 😊

@Maja_ we zagen het inderdaad. Dankjewel voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +20

Top! Graag gedaan 😊

Je bent er nog laat bij, @Maja_ ! 😁