Beantwoord

Delen MB's werkt niet binnen MijnKPN?

  • 25 October 2022
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste lezer, iemand hier bekend mee? Wanneer ik naar https://mijn.kpn.com/#/overzicht ga en ik klik op MB's delen, dan verschijnt er heel kort de url https://mijn.kpn.com/#/mobiel/mbs-delen die vervolgens meteen weer teruglinkt naar https://mijn.kpn.com/#/overzicht Ik kom dus niet op de betreffende pagina.

Lijkt me een technisch mankement van KPN, ergens verkeerde redirect ingesteld? 

 

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 25 October 2022, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mprinses 

 

MB's delen kan alleen nog via de KPN app op je mobiel, helaas niet meer via de MijnKPN website.

Zie ook dit Kennisbank artikel waar dat vermeld is (helemaal onderaan):

 

Wel vreemd dat je die optie nog steeds ziet, als je de browsercache leegt en het dan weer probeert blijft die optie dan nog steeds zichtbaar?

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Mprinses 

 

MB's delen kan alleen nog via de KPN app op je mobiel, helaas niet meer via de MijnKPN website.

Zie ook dit Kennisbank artikel waar dat vermeld is (helemaal onderaan):

 

Wel vreemd dat je die optie nog steeds ziet, als je de browsercache leegt en het dan weer probeert blijft die optie dan nog steeds zichtbaar?

Beetje stom dat dit alleen via de app zou kunnen, dan word je verplicht apps te gebruiken?! Apps vreten ruimte. 

Hier staat de optie mb’s delen ook nog zichtbaar in Safari. Webcare op Twitter zegt storing, hier alleen mogelijk via de app, wat is het nou dan?  Ik doneer regelmatig maar als dit alleen via de app mogelijk is, dan doneer ik natuurlijk ook niet meer en dat zou ook jammer zijn. 

Reputatie 7
Badge +18

@Anneke-Anna 

Ja helaas wordt je nu verplicht een app te gebruiken, ik heb zelf ook zo min mogelijk apps op mijn telefoon, vreet niet alleen ruimte maar verminderd vaak ook batterijduur omdat sommige van die apps dan ook nog eens altijd willen draaien op de achtergrond.

Er zijn nu ook gebruikers die dus niet meer kunnen delen omdat ze geen iOS of Android telefoon hebben, zie dit topic waarin ook bevestigd wordt door een mod dat het alleen nog via de app kan:

 

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna

Ja helaas wordt je nu verplicht een app te gebruiken, ik heb zelf ook zo min mogelijk apps op mijn telefoon, vreet niet alleen ruimte maar verminderd vaak ook batterijduur omdat sommige van die apps dan ook nog eens altijd willen draaien op de achtergrond.

Er zijn nu ook gebruikers die dus niet meer kunnen delen omdat ze geen iOS of Android telefoon hebben, zie dit topic waarin ook bevestigd wordt door een mod dat het alleen nog via de app kan:

 

Dank je en ja, jammer dat hier voor gekozen wordt. 

Net in Safari: 

 

Hallo @Mprinses 

 

MB's delen kan alleen nog via de KPN app op je mobiel, helaas niet meer via de MijnKPN website.

Zie ook dit Kennisbank artikel waar dat vermeld is (helemaal onderaan):

 

Wel vreemd dat je die optie nog steeds ziet, als je de browsercache leegt en het dan weer probeert blijft die optie dan nog steeds zichtbaar?

Goedemorgen, Als ik nu op de link klik kom ik idd op een pagina met uitleg dat het alleen nog via de app kan. Persoonlijk vind ik het geen klantvriendelijke actie van KPN. Wat hier meer is aangegeven; al die apps vreten ruimte en energie. En ik moet ook al elke maand online inloggen om de facturen te downloaden (ipv dat ze gemaild worden).  Om ze in de boekhouding de krijgen moet dat op de pc. Wat is het nut dat je op verschillende devices  moet inloggen om zaken bij één leverancier te kunnen regelen? Dit verwacht je van een derderangs aanbieder, niet van KPN… Iig dank voor de reacties. Ik weet nu wel hoe ik de MB's gedeeld krijg.