Beantwoord

Dubbel data

  • 15 May 2019
  • 7 reacties
  • 1579 keer bekeken

Ik had 5 maanden geleden een iPhone gekocht met een abonnement van 3000 mb data. Door mijn andere kpn producten stond er dat ik dubbele data erbij krijg. Ik had in de eerste maand ook 6000 mb data maar na die maand had ik tot nu toe alleen maar 3000 mb data. Kan ik weer de 6000 mb data als standaard hebben? En ik zou ook graag de data die ik niet had van de vorige maanden erbij willen.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 May 2019, 09:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Berk21. Welkom op het forum. Wat vervelend dat jouw MB's niet meer verdubbeld worden. Helaas is het niet mogelijk om de MB's van de vorige maanden alsnog toe te voegen. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om jouw MB's weer te verdubbelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb het zojuist gedaan maar ik kan niet zien wat mijn klantennummer is waar kan ik dat vinden?
Reputatie 7
Badge +11
@Berk21

In Mijn KPN bij Gegevens
en op je factuur.
bedankt! Mijn klantennummer staat er nu ook bij
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het mobiele nummer zojuist aangemeld voor de voordelen van KPN Compleet. Vanaf nu worden jouw Mb's weer verdubbeld!☺️
Heel erg bedankt voor het helpen!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Berk21! Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben in de toekomst, dan horen we dat graag van je! ☺️

Reageer