Beantwoord

Dubbel MB's en minuten bundel?

  • 16 July 2019
  • 12 reacties
  • 182 keer bekeken

Overgestapt naar kpn compleet. Bevalt prima. Alleen de pakket dubbel MB's en dubbel sms/belminuten heb ik nog niet gekregen of word niet getoond in Mijnkpn app.

Word dit nog verwerkt?
icon

Beste antwoord door Rhman 23 July 2019, 20:48

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Rhman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat het compleet pakket je bevalt 🙂 Maar het moet dan nog wel helemaal compleet worden, begrijp ik uit je bericht. Ik kijk graag mee hoe het komt dat je de voordelen nog niet ontvangt. Ik ga er vanuit dat je de procedure al wel doorlopen hebt, met het aanvragen van KPN Compleet?

Zou je in ieder geval je Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijk opmerkingen)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken!
Gedaan. Alleen kan mijn klantnummer niet vinden
Gevonden en toegevoegd
Reputatie 7
Badge +21
@Rhman, bedankt voor de gegevens! Zoals ik het nu zie, is het mobiele nummer KPN Compleet per 15 juli. Het kan zijn dat het iets later zichtbaar geworden is in de app. Kan je het nogmaals controleren? Als je het nog steeds niet ziet gaat er denk ik iets mis.. Ik hoor graag van je!
Nee is nog steeds niet zichtbaar
Reputatie 7
Badge +21
@Rhman, dat is vreemd.. Zou je het nummer eens opnieuw willen koppelen in MijnKPN? Misschien dat dat nu juist het laatste zetje geeft voor de zichtbaarheid! Je krijgt trouwens niet direct de gehele bundel, omdat de bundel van 15 juli tot en met 31 juli loopt en per 1 augustus volledig is. Dit geldt ook voor de verdubbeling.
Nee ook niet. Misschien de volgende periode even afwachten?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Vreemd.. Is het alleen via de MijnKPN app niet zichtbaar, of ook niet via de website variant? Indien het alleen om de app gaat kan je die nog opnieuw installeren. Verder, als dat niet werkt, dan moet ik het doorzetten zodat iemand achter de schermen even kan kijken!
Reputatie 7
Badge +21
@Rhman, is het gelukt om de app opnieuw te installeren en heeft dit ook geholpen?
Ja.. Op zekere hoogte. Nu staat er wel meer mbs/belminuten. Maar nog niet 10gb en 300 minuten. Denk zelf dat het na de 1e van de maand goed komt.
Reputatie 7
Badge +21
@Rhman, top! De volledige bundel krijg je inderdaad per 1 augustus. Dus dan zou je het gewoon goed moeten zien staan in de MijnKPN omgeving 😉
Klopt inderdaad. Top

Reageer