Beantwoord

E-mail gekregen dat ik Telfort Combivoordeel heb aangevraagd, waarom?

  • 30 November 2022
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik kreeg deze maand meerdere emails van Telfort Klantenservice dat ik een Telfort Combivoordeel heb aangevraagd. 

 

Is dit niet opgeheven?

Waarom krijg ik nu een mail hierover?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 December 2022, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Julya , Telfort bestaat niet meer, wie is de afzender van de mails? ...@... graag de puntjes even invullen.

 

 

 

 

Telfort klantenservice,  bestaat al zo'n 2 jaar niet meer. 

De mail was van noreply@telfort.nlIk dacht, die zal ik maar geen mail terugsturen...

De mails bevatten allemaal prive info die ik nooit uitgeef, adres, telefoonnummers, etc. Dit lijkt op een mail die ik in het verleden eens van Telfort gekregen heb. 

 

Waarschijnlijk een mailing die opnieuw is opgestart ergens, maar wel heel verwarrend voor mij als klant :)

Hallo @Julya je kunt die mail ongewijzigd doorsturen naar abuse@kpn.com ter beoordeling, laat hun reactie svp even hier weten.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Julya, welkom op ons forum!
Dat is wel merkwaardig inderdaad. Heb je nog reactie gehad van mijn collega's?
Ik vind het klinken alsof deze mail al een tijd terug verstuurd zou zijn en ergens is blijven hangen.

Staat er ook iets van een datum in?

De mails lijken veel op de mails die ik in 2013 gekregen heb toen ik wel een abonnement afnam.

Misschien een resend of blijen steken.