Beantwoord

Eindelijk: Automatisch MB's delen

  • 7 April 2022
  • 9 reacties
  • 451 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik werd net toch wel blij van:

https://www.kpn.com/service/mobiel/mb-delen-beta.htm?campaignid=em:b=kpn:mk=cm:c=8845_KPN_202204_nieuwsbrief%20Internet%20+%20iTV%20+%20Mobiel%20-%20batch%202%20(90%):cd=:d=2022-04-07%2017:31:01:st=service-generiek:f1=8845_KPN_202204_Internet_TV_Mobiel_v5:an=kpn-owned:sm=Va-Mo:s=Sel:f2=8845&token=3%2BZXER5elq9JKz%2F7ekI1CdQhttugc48FiLZEVTSa%2Bx7fEIA%2FmNgfwHwIehHxftoBgZBXl2pxFiHtdiyFa60E7akVtIc26q5jd3tLSxEVFMA%3D

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 20 April 2022, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heb zojuist de update van de MijnKPN-app gekregen waarmee ik automatisch mb's kan delen.  Waar het volgens mij misgaat, is het volgende:

Ik kan nu automatisch mb's delen per de eerste van de maand. Maar mijn databundel gaat steeds de negende van de maand in. 

@Shyrin_  weet jij hoe het zit?

Reputatie 7
Badge +20

Wat zie je in de app staan dan @Katana321? Want als je automatisch MB's delen instelt, dan deelt deze de MB's automatisch op de dag dag jouw nieuwe bundel begint. 

Reputatie 7
Badge +7

Wat zie je in de app staan dan @Katana321? Want als je automatisch MB's delen instelt, dan deelt deze de MB's automatisch op de dag dag jouw nieuwe bundel begint. 

@Bart_Z Zie onderstaande afbeelding.

Ik realiseer me nu dat je die tekst ook anders kunt lezen, maar ik heb 'm gelezen als “1e dag van de kalendermaand". Duidelijker zou zijn iets als: “ Dit deel je automatisch op de 1e dag nadat je nieuwe bundel is ingegaan".

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Lekker bezig met jouw feedback, @Katana321! Ik lees de tekst net als jij en dat is eigenlijk best verwarrend. Dat kan duidelijker, dus ik geef je feedback intern door!

Reputatie 3
Badge

Wat zie je in de app staan dan @Katana321? Want als je automatisch MB's delen instelt, dan deelt deze de MB's automatisch op de dag dag jouw nieuwe bundel begint. 

@Bart_Z Zie onderstaande afbeelding.

Ik realiseer me nu dat je die tekst ook anders kunt lezen, maar ik heb 'm gelezen als “1e dag van de kalendermaand". Duidelijker zou zijn iets als: “ Dit deel je automatisch op de 1e dag nadat je nieuwe bundel is ingegaan".

 

 

 

Hier zijn we nog hard mee bezig! Die '1e' staat nu nog vast in de tekst en is nog niet variabel, maar wordt in de toekomst inderdaad de dag waarop je abonnement in gaat. Dus als je abonnement elke maand de 23e weer start, dan komt hier te staan: 'Dit deel je automatisch elke 23e van de maand…' 👍🏻

Reputatie 7
Badge +22

@WendelFelius het is nu ook al zo dat je bundel wordt opgewaardeerd op de eerste van de maand. Ongeacht op welke datum je abonnement is afgesloten. Ik krijg iedere maand me bundel (5000 MB) op de eerste t/m de 30ste of 31ste. 

Reputatie 7
Badge +7

@WendelFelius het is nu ook al zo dat je bundel wordt opgewaardeerd op de eerste van de maand. Ongeacht op welke datum je abonnement is afgesloten. Ik krijg iedere maand me bundel (5000 MB) op de eerste t/m de 30ste of 31ste. 

@Dennis Schreve Mijn nieuwe bundel krijg ik toch echt de 9e van de maand...

Reputatie 7
Badge +16

@WendelFelius het is nu ook al zo dat je bundel wordt opgewaardeerd op de eerste van de maand. Ongeacht op welke datum je abonnement is afgesloten. Ik krijg iedere maand me bundel (5000 MB) op de eerste t/m de 30ste of 31ste. 


❗️ Het is goed om te weten, dat dit bij nieuwe en verlengende mobiele abonnementen anders gaat: dan is de maandfacturatie vanaf activatie. Vanaf deze datum is het tegoed geldig voor een maand.❗️

Degene die MB's deelt, bepaald daarmee ook de geldigheid van het tegoed van de gedeelde MB's voor de ontvanger.

Een voorbeeld:
Jij hebt een abonnement met een geldigheidstegoed van 01-11 t/m 30-11 en deelt MB's met @fame29  die een geldigheidstegoed heeft van 15-11 t/m 14-12. De gedeelde MB's komen dan per 30-11 te vervallen. Jij deelt, dus de periode van jouw geldigheidstegoed wordt aangehouden.

Reputatie 7
Badge +7

Heb net een update van de app gekregen. Nu staat er keurig “Dit deel je automatisch elke 9e van de maand". Nu klopt het dus.