Beantwoord

Entertainment korting niet toegepast na aanzetten Disney+

  • 21 October 2022
  • 8 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb een tijdje terug Disney+ toegevoegd aan mijn abonnement. Nu krijg ik de eerste factuur met deze toevoeging, maar is de 5 euro entertainment korting niet toegepast. Ik heb hier gewoon recht op. Ik zie dat dit vaker gebeurd. Kan dit opgelost worden ? Of moet ik dan weer gaan bellen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 October 2022, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @filmloverkim ,

Heb je wel een mobiel abonnement bij KPN? En heb je de entertainmentkorting nog niet via een ander product zoals bv Viaplay of Netflix? 

Je krijgt die entertainmentkorting namelijk maar op maximaal één product als je daarnaast dus een mobiel abonnement hebt lopen bij KPN. 
 

En het snelste is dan inderdaad om te bellen met 0800-0402. 

@Noordzee Bedankt voor je reactie.

Ja, heb een mobiel abonnement. En nee, gebruik de entertainmentkorting nog niet voor een ander product. Dus heb er gewoon recht op.

Vind het alleen zo vervelend dat je altijd alleen maar kunt bellen met KPN om iets geregeld te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @filmloverkim, welkom op het KPN Forum!

Waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

@Denise_ 

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel KPN Compleet. Heb ook de 7,50 korting op mijn mobiel abonnement omdat ik compleet ben. Maar…..

Ik heb vorige week gebeld met KPN, maar krijg als antwoord dat mijn abonnement te oud (?!) is om aanspraak te maken op de entertainment korting. Belachelijk !!!

Dus het is weer zo dat je als trouwe klant in de zeik word genomen. 

Wat is voor KPN nou 5 euro. Zeker als je daar een klant van inmiddels 17 jaar tevreden mee houdt. 

Ik snap hier werkelijk niks van !

 

Reputatie 7
Badge +28

@filmloverkim

Je hebt nu voor je thuisabonnement KPN Compleet en dan heb je weer andere voordelen dan bij KPN Hussel. 

Mogelijk heb je nu bv gratis het ESPN-pakket? 

Je kunt wel over naar KPN Hussel, maar mogelijk is dat voor jou ongunstig.

En eenmaal over naar Hussel, dan kun je nooit meer terug naar KPN Compleet. 

De voornaamste verschillen :

 

 

Het huidige KPN Hussel: 

 

@Denise_  bedankt voor je uitleg. Dan laten we het lekker zo !

 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo @filmloverkim 👍🏾 Ik heet dan wel geen Denise, maar graag geholpen ! 😉  

@Noordzee , sorry verkeerd gezien. BEDANKT!