Beantwoord

Factuur 0 euro

  • 27 June 2019
  • 9 reacties
  • 524 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

wij krijgen sinds onze verhuizing juni 2018 elke maand een rekening van ons oude adres kosten 0 euro"

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 June 2019, 16:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @DdeBree, bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je er raar tegen aankijkt dat je facturen ontvangt waar € 0,00 op staat.. Ik denk dat het gaat om een e-mail account, wat nog is blijven hangen op je adres (niet opgezegd of meegenomen). Om dit voor je uit te zoeken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je op de factuur kunnen kijken of hier een klantnummer bij staat? En zou je in dit bij persoonlijk opmerkingen willen noteren in je Forum profiel? Verder ontvang ik graag nog je oude adres (van voor de verhuizing).

Geef je even een seintje als je jouw profiel hebt aangevuld? 😉
Reputatie 7
Badge +21
@DdeBree, ik zie dat je inmiddels het Forum profiel hebt aangevuld! Het gaat inderdaad om een e-mail extra abonnement (sinds 2016) waar je € 0,00 voor hoeft te betalen. Hiermee blijft het KPN mailadres actief. Wanneer je het KPN mailadres niet meer gebruikt, kan je het uiteraard opzeggen. Bel hiervoor met 0800-0402 en geef het klantnummer door die je ook in je Forum profiel hebt neergezet! Dan ontvang je de facturen ook niet meer 😉
Reputatie 7
Badge +24
Ik dacht dat een apart kpn email adres 5 euro in de maand kost. Als kpn email blijft ondersteunen voor 0 euro, dan word overstappen plots een stuk interessanter...
Reputatie 7
Dat zijn toch de mooiste facturen, ik ontvang ze de laatste maanden ook ineens weer. 😆


Ik wacht overigens nog op een aanmaning van het incassobureau want ik betaal nooit. 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Nick83, tegenwoordig betaal je ervoor. Destijds kon het vaak nog omgezet worden naar een gratis e-mail abonnement. Dat zal nu helaas niet meer lukken 😉
Reputatie 7
Badge +21
@DdeBree, is het inmiddels gelukt om het e-mailaccount op te zeggen zodat je geen facturen meer ontvangt? 🙂
Reputatie 7
@DdeBree, is het inmiddels gelukt om het e-mailaccount op te zeggen zodat je geen facturen meer ontvangt? :)
Als ik mijn KPN e-mailaccounts voor €0,- per maand zou kunnen behouden, dan zou ik dat dus nooit opzeggen.
Reputatie 1
Badge
Laat maar zitten, ik zeg niets meer op wat gratis is 🤓😋
Reputatie 7
Badge +21
@DdeBree, geen enkel probleem hoor! Dan laten we het zo 😉 Een fijne zondag verder!

Reageer