Beantwoord

Factuur klopt niet na verhuizing. Ik heb geen voordelen meer

  • 21 October 2022
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo, ik ben verhuisd en sindsdien zie ik de voordeelnummers niet meer in de factuur, mis ik de dubbel zoveel data, kan ik niet meer onderling mb’s delen en mis ik de korting. Ik heb de nummers gekoppeld, maar zie in de app niet de voordelen staan. Ik heb voor alle mobiele nummers het nieuwe adres opgegeven en ook het factuuradres aangepast. Het mailadres wijzigen lukt me niet voor alle abonnementen. Voor alle mobiele abonnementen is teveel afgeschreven. Ik begreep dat er per 1 oktober een hoger bedrag in rekening wordt gebracht, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo’n stuk hoger is. Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 October 2022, 13:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Heeft u nog wel een vaste internetaansluiting of heeft u het abonnement gewijzigd?

Reputatie 7

Hoi @Boudewijn5, welkom bij ons op het forum. De voordelen die je noemt zijn beschikbaar als er zowel een Thuis abonnement op het adres is en een of meerdere mobiele abonnementen. Bij een verhuizing kan het gebeuren dat de adresgegevens van een van de abonnementen wat later is, waardoor de voordelen vervallen.

Staan alle abonnementen nu wel op het nieuwe adres? Zie je de voordelen staan als je op deze pagina kijkt: Bekijk je voordelen?

Hallo Jasper, alle telefoonnummers staan op hetzelfde adres, maar we kunnen nog steeds geen mb’s delen en niet alle voordelen staan in het overzicht

Ik heb al een paar keer mb’s moeten bijkopen voor m’n dochter. Ik vind het erg vervelend en ik overweeg om alle abonnementen op te zeggen.

Reputatie 7

Stonden alle nummers ook aangemeld op de link die ik in mijn vorige bericht noemde @Boudewijn5? Naast actief zijn op hetzelfde adres moeten ze ook aangemeld zijn voor de voordelen en het klinkt alsof dat met de verhuizing niet goed is gegaan. Dat kan je daar checken.

Kan je dat nog vertellen? En kan je daarnaast je forumprofiel ook volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de bewuste 06-nummers en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?