Beantwoord

Gedeelde Mb's niet zichtbaar bij 2 nummers

  • 29 July 2022
  • 9 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb een KPN onbeperkt abonnement. Van hieruit deel ik Mb’s naar twee telefoons (abonnementen zonder Mb’s) Op zich lukt dat , omdat ik met die telefoons op 5G kan internetten. Echter, op die twee telefoons zie ik niet wat het verbruik/tegoed is van de gedeelde Mb’s.

 

Iemand een oplossing????

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 August 2022, 11:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe bedoelt u dat u dat niet ziet? Kunt u dat wat nader toelichten? De app doet het niet?

De app wekt wel op de telefoons. Ik zie hoeveel belminuten ik nog heb, maar ik zie niet hoeveel Mb’s ik nog heb, welke ik via Mb’s deling heb gekregen.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Bij mij ziet het er zo uit:

Ik heb een bundel van 1000 mb. Daar heb ik zojuist 200 mb vanuit een ander abonnement naar toe gedeeld. Daarom staat er nu 1200. 

Bij u werkt dat niet zo?

Inderdaad. De bovenste regel met 818Mb verbruikt krijg ik niet

Reputatie 7
Badge +24

En hoe is het als u via de website op MijnKPN inlogt?

 

Hetzelfde. Ik kan mij ‘herinneren’ dat het wel heeft gewerkt 

 

Reputatie 7

Hoi @ggmberg, welkom bij ons op het forum. Als er MB's gedeeld kunnen worden moeten ze ook ontvangen worden door de ander natuurlijk. Kan je ook een screenshot delen van wat jij daar precies ziet, en hoeveel data jouw abonnement van zichzelf heeft? Krijg je wel een sms’je als er data naar jouw abonnement is gedeeld? 

Zou je jouw forumprofiel ook volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de bewuste 06-nummers en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen met de gegevens van deze abonnementen.

Jasper,

na bezoek aan een KPN shop is het probleem opgelost..

 

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn om te lezen @ggmberg

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.