Beantwoord

Geen dubbele data

  • 7 July 2019
  • 6 reacties
  • 467 keer bekeken

Mijn dochter heeft geen dubbele data gekregen. wij hebben wel kpn compleet.
icon

Beste antwoord door RBxx 7 July 2019, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Heb je het nummer wel aangemeld in Mijn KPN?
Reputatie 7
Badge +21
Heb je haar nummer al aangemeld bij KPN Compleet?
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/uitbreiden.htm
Ja, ik denk dat ik maar naar de kpn winkel ga om het te regelen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoe lang geleden heb je het nummer aangemeld?

Wanneer gaan mijn KPN Compleet voordelen in?

Als je je hebt aangemeld voor KPN Compleet met een nieuw product, dan gaan de voordelen binnen 2 werkdagen in nadat het Thuis product of je Mobiel abonnement is geactiveerd. Ook hierover krijg je een sms of een e-mail.
(bron)
Hoi @Hdeklerk . Welkom op het forum!
Ik lees dat je van plan bent om dit in de winkel te bespreken. Laat je weten of dat lukt? Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂