Beantwoord

Geen entertainmentkorting op factuur voor Spotify

  • 30 October 2022
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb in het kader van de entertainmentkorting van 5e een Spotify abonnement afgesloten (eerste maand gratis en dan 9,99-5=4,99). Op de facturen staat echter +9,99e. Klantenservice is niet te bereiken. 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 1 November 2022, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SvSt ,

De klantenservice is inderdaad op zondag hiervoor gesloten. Morgen vanaf 8.00 weer te bereiken via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +10

Volgens mij kun je dat hier controleren en aanvragen.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @SvSt, welkom.

Waarschijnlijk ben je nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Voor meer informatie over Husselvoordelen, zie: