Beantwoord

Geen gratis zenderpakket ontvangen bij KPN compleet

  • 18 May 2019
  • 7 reacties
  • 1703 keer bekeken

beste meneer,mevrouw,

ik heb al een paar dagen kpn compleet bij jullie en kan dit ook zien staan bij mijnkpn, maar daar kan ik alleen de voordelen voor mobiel zien niet een gratis zenderpakket. ik heb dus nog geen gratis zenderpakket, hoe kan ik dit krijgen?

met vriendelijke groeten,

gerben kraayeveld
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 May 2019, 18:22

Bekijk origineel

7 reacties

Het gratis zenderpakket wordt automatisch geactiveerd (als alles goed gaat). Standaard is dat het pluspakket, maar je kunt ook kiezen voor Fox Sports eredivisie.
Je hebt toch niet toevallig een eigen zenderlijst / favorieten aan staan? Daar komen ze niet vanzelf in. Staat ie op "alle zenders" dan zijn het de onderstaande:

36 Eurosport 2 HD
…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV (zender verdwijnt per 1 juni ’19)
59 RTL Telekids BG/T
…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG
73 RTL Lounge BG/T
74 RTL Crime BG/T
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG (zender verdwijnt per 1 juni ’19)
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG
…MUZIEK
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL (NIEUW PER 1-4-19!)
115 Stingray Classica HD (vh. Brava) (NIEUW PER 1-4-19!)
202 Pluspakket on demand aanbod

(bron van overzicht: breedbeeldweetjes)
beste Peter,

bedankt voor je reactie, ik heb alle zenders aanstaan, maar heb nog steeds niet de zenders van het pluspakket. Bij mijnkpn bij het kopje kpn compleet staat er ook niet dat ik het pluspakket heb, terwijl dat wel zou moeten volgens mij.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @GerbenKraayeveld, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je de zenders niet ontvangt en het wel in MijnKPN zichtbaar is, dan gaat het ergens mis! Hierboven heeft Peter de kanalen aangegeven die bij het Pluspakket horen. Deze kan je dus niet zien?

Zou je in dat geval even jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje als je profiel is ingevuld! Dan ga ik in het systeem het een en ander controleren, zodat je zo snel mogelijk je extra zenders krijgt!
Hoi, @Susan_ . Volgens mij staat het bij TS ook niet vermeld in MijnKPN.
GerbenKraayeveld schreef: Bij mijnkpn bij het kopje kpn compleet staat er ook niet dat ik het pluspakket heb, terwijl dat wel zou moeten volgens mij.
Beste Susan, ik heb nu mijn profiel aangevuld met de benodigde gegevens.

ik kan inderdaad de bovengenoemde zenders niet ontvangen, maar ik zie ook geen optie van een gratis zenderpakket staan bij mijnkpn, maar wel de voordelen van kpn compleet voor mobiel.
Reputatie 7
Badge +21
@GerbenKraayeveld, bedankt voor de gegevens! Ik heb het doorgezet naar de KPN Compleet afdeling. Het Pluspakket staat nog op 'pending', dus het loopt vast. Ik heb gevraagd of zij het Pluspakket alsnog handmatig zo snel mogelijk willen toevoegen! Ik hoop dat het nu alsnog snel geregeld is 😉
het is nu gelukt, ik heb het pluspakket. hartstikke bedankt voor je hulp, susan (en peter).

Reageer