Beantwoord

gevolgen voor de klant van xs4all naar kpn na de overname

  • 16 February 2019
  • 2 reacties
  • 444 keer bekeken

Ik ben klant bij xs4all voor internet en heb mijn mobiel bij kpn. nu komt het beide onder een naam straks maar hoe weet je dan wat voor abonnement je bij kpn kan verwachten. kpn is goedkoper en ik betaal nu voor een internet wat voor dezelfde prijs bij kpn sneller is.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 February 2019, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik ben klant bij xs4all voor internet en heb mijn mobiel bij kpn. nu komt het beide onder een naam straks maar hoe weet je dan wat voor abonnement je bij kpn kan verwachten. kpn is goedkoper en ik betaal nu voor een internet wat voor dezelfde prijs bij kpn sneller is.
Hallo @Rankje ,
lees onderstaand artikel maar eens:
https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/kpn-zet-vol-in-op-kpn-merk-466422
Reputatie 7
Badge +24
Hi Rankje, welkom hier. Jan-D heeft je al een linkje gegeven. Alles blijft voor XS4ALL zoals het nu is, de eventuele aanpassing van de naam en de uiteindelijke pakketten zal nog even duren. Uiteraard zullen we jou daar ook persoonlijk informeren, voor nu verandert er voor jou absoluut niets. Meer informatie dan hier en hierboven heb ik zelf ook niet.