Beantwoord

Gratis 3 maanden HBO extraatje doet het niet

  • 27 November 2022
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Leuk om een extraatje te krijgen in de vorm van 3 maanden HBO. Maar iedere keer als ik de link gebruik, krijg ik de volgende foutmelding: “Oeps, Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.” Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Chrizziey 27 November 2022, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RZ24,

Heb je wel een zogenaamd KPN hussel abonnement en geen Alles in 1 basic/standaard/premium? Dan kun je namelijk in MijnKPN onder entertainment het HBO Max pakket aanzetten voor 3 maanden gratis. 

Hi Chrizziey, ik heb zeker een hussel abonnement. Ik kan in MijnKPN dan ook geen manier vinden om van daaruit HBO aan te zetten.

Reputatie 7
Badge +16

Hmm dat is gek @RZ24, als het goed is zou die daar tussen moeten staan :
 

 

Dank voor de suggestie, @Chrizziey. Als ik inlog via de website zie ik dat menu niet eens staan.

Via de app lukt wel, maar dan krijg ik weer dezelfde foutmelding. Dus eerst dit scherm:

 

 

 

En als ik dan ‘Toevoegen aan je abonnement’ klik, krijg ik dit scherm:

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hmm, dat doet mij vermoeden dat je toch een ander pakket hebt dan hussel.  Want hij slaat volgens mij vast op het punt dat hij geen entertainment kan laden.  
Wat staat bij jou hier in MijnKPN? 
 

 

@Chrizziey Vraag niet hoe, maar het is gelukt! Op zoek naar de info die je vroeg, probeerde ik het nog eens en nu kwam ik er wel doorheen.

Bedankt voor het meedenken.