Voorheen had ik vast bellen bij XS4ALL en mobiel bij KPN. Het vaste nummer staat doorgeschakeld naar het mobiele nummer. Geen door schakel kosten; geen gesprekskosten.
XS4ALL is overgegaan naar KPN.
Onlangs heb ik het bestaande vaste nummer over laten zetten van XS4ALL naar mijn internet en TV abonnement bij KPN; en dat staat op hetzelfde adres als het mobiele nummer bij KPN.
Door KPN is mij verzekerd dat dan nog steeds gratis onderling gebeld kan worden, mits beide nummers op het zelfde adres staan geregistreerd. En dat is het geval.
Nu zie ik op mijn factuur toch gesprekskosten van vast naar mobiel.
Ik heb hier over gebeld met KPN en nu zegt men dat alleen het doorschakelen gratis is maar niet de gesprekskosten. Dat is heel wat anders dan mij bij het overzetten van het vaste nummer is verzekerd door KPN. En ook anders dan KPN op internet beloofd:
“Combineer je een vast nummer bij KPN met een mobiel nummer bij KPN dan kun je onderling gratis bellen.”
Ik verzoek u uw toezegging, zowel mondeling als op internet, na te komen en mij voor de gesprekskosten vast naar mobiel te crediteren.
Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Bekijk origineel