Gratis plus pakket wordt wel meegerekend

  • 8 April 2022
  • 10 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb het plus pakket toegevoegd aan mijn abonnement. deze zou gratis moeten zijn, maar wordt wel meegerekend 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u? Welke naam staat er op de factuur 2de blad?

Het is gratis als je ook een (of meer) mobiel abonnement bij kpn hebt.

Met alles in 1 of '’internet+tv'’ kun je kiezen uit gratis espn of gratis plus.

Met Hussel krijg je plus gratis.

Het is gratis als je ook een (of meer) mobiel abonnement bij kpn hebt.

Met alles in 1 of '’internet+tv'’ kun je kiezen uit gratis espn of gratis plus.

Met Hussel krijg je plus gratis.

Ik heb een Hussel abonnement 

Het is gratis als je ook een (of meer) mobiel abonnement bij kpn hebt.

Met alles in 1 of '’internet+tv'’ kun je kiezen uit gratis espn of gratis plus.

Met Hussel krijg je plus gratis.

Ik heb een Hussel abonnement 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JosvanRaalte ,

Je krijgt bij KPN Hussel alleen het pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. Die abonnementen moeten dan ook aan elkaar gekoppeld zijn. Vaak gaat dat automatisch, maar niet altijd.

Dan lijkt het erop dat je jouw voordelen vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Ik zal KPN wel even bellen. Ik denk dat er een foutje in het systeem zit

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JosvanRaalte. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!

Hoi @JosvanRaalte. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!

Ik heb nog geen contact opgenomen

 

Reputatie 7
Badge +21

Het is gratis als je ook een (of meer) mobiel abonnement bij kpn hebt.

Met alles in 1 of '’internet+tv'’ kun je kiezen uit gratis espn of gratis plus.

Met Hussel krijg je plus gratis.

@JosvanRaalte Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Zo ja, laat dan het mobiele nummer achter in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel. Dan kan ik het voor je uitzoeken

Reputatie 7
Badge +21

 Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Zo ja, laat dan het mobiele nummer achter in het 'persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel. Dan kan ik het voor je uitzoeken

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg al verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!