Beantwoord

Gratis pluspakket verwijderd, waarom is dat?

  • 16 November 2022
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

In juni overgestapt van ziggo naar kpn. heb nu tv+internet van kpn en mobiel abonnement bij simyo. Medewerker van de kpn

winkel attendeerde mij erop dat ik nu gratis het pluspakket kan ontvangen en heeft dit ook voor mij geregeld. Tot mijn verbazing is het pluspakket nu stop gezet omdat ik maar 1 produkt afneem. Er is echter helemaal niets verandert aan mijn abonnement!!!

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 16 November 2022, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @assuranrcetourix,

Als je KPN internet met KPN mobiel combineert krijg je het gratis pluspakket. Hier valt Simyo niet onder, die hebben met Simyo compleet andere voorwaarden en voordelen.  

Per wanneer is dat stopgezet dan? Want afgelopen periode zijn alle mensen die onterecht een korting ontvingen weer teruggezet naar hetgeen waar ze wel recht op hebben. 

Mijn pluspakket is ingaande vandaag stop gezet

Reputatie 7
Badge +16

Naja wel vervelend dat een medewerker in de KPN winkel dit gezegd heeft dan. Want als je simyo compleet hebt krijg je alleen dubbele bundels en geen verdere extraatjes. 
Hier is verder ook niet heel veel meer aan te doen helaas. ☹️

Bedankt voor je reactie.