Beantwoord

Gratis Smart tv bij aanschaf abonnement geen 43 inch maar 32 inch

  • 21 June 2022
  • 54 reacties
  • 4601 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 15 november udd en abonnement afgesloten met als cadeau en Philips 4k smart tv van 43 inch 109 cm €499,-  in plaats daarvan heb ik een kleine 32 inch tv-tje ontvangen. Omdat ik destijds niet helder kon nadenken ivm mijn gezondheid viel het mee niet op. Nu echter zie ik dat ik de bevestiging nog bewaard heb en sta perplex dat KPN dit gedaan heeft. Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt naar KPN. 

Schandalig gewoon dat ze dit gewoon kunnen doen, adverteren met een mooie tv en je een mini tv geven. 

Trouwens mijn abonnement klopt hoor 1 jaar tv en internet,viaplay

Ook hebben ze mijn sim only op een 2 jarige contract gezet terwijl ik vroeg voor 1 jaar.

 

Weet iemand wat ik hiermee kan want nu zit ik op 2,6 meter tv te kijken doen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 June 2022, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Reputatie 1

Afwachtend wat KPN hiermee gaat doen

Heren ik heb gekozen voor de 43 inch smart tv niks anders, dit heb ik ook in de bevestiging staan. Dus ik hoop dat het jullie nu duidelijk is. 

Ik wil graag reactie van kpn zelf

Ik weet 100% zeker dat die actie er toen niet was!!!!! Dit was de actie vanaf blackfriday, die datum die jij zegt klopt ook precies. En je had dan dus keuze uit verschillende dingen zoals een light versie van een X-box, een 32" tv of korting etc. 

Ik weet dit zo goed omdat ik precies op dat moment naar die actie keek, anders zou ik je adviseren te bellen en eventueel kopie van je bevestiging op te sturen.

Zie dus dit topic:

en wat ik zei https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm

Kijk bij: “Black Friday: Xbox Series S of Philips Smart TV cadeau (15 november - 12 december 2021)”

en bijv hier https://www.telecombinatie.nl/acties/kpn-internet-aanbieding-met-gratis-xbox-philips-led-tv-of-gratis-super-wifi-en-cashback

En toch adviseer ik je deze dingen te lezen die ik je opstuur. Volgens mij heb je er niet eens naar gekeken want 0 reactie erop.

 

Je schaft het aan op 15 november, die actie begon op 15 november 2021 tot 12 december 2021.…

Ik vind het ook raar dat je je de keuze tussen de verschillende dingen niet meer kan herinneren. Ik zou wel weten of ik kan kiezen tussen een X-Box S (flut versie), TV, korting, etc. 

 

Maargoed laten we maar even afwachten inderdaad.

@Alexandra welke acties waren er op 15 november? 43” TV? Of wat voor maat was er toen, is die 43” pas sinds afgelopen actie en daarvoor andere versie?

Reputatie 7
Badge +24

Als ik terug kijk op webarchive.org, 15 november:

Zo zag de homepage van KPN er toen uit. Alleen een XBOX dus. Als er toen ook voor een tv gekozen kon worden, dan had da er wel bij gestaan. Zoals op 25 november:

 

Reputatie 1

KPN had maar 1 soort TV dat was de 43 inch, ze hebben geen TVwinkel met allerhande TV's.
Heb je het scherm al eens gemeten?
De 43 inch is omgerekend 109 cm en dit wordt gemeten van de hoek linksonder naar de hoek rechtsboven.
De 32 inch is dus 82 cm en wordt op dezelfde manier gemeten dus diagonaal, niet horizontaal.

KPN had maar 1 soort TV dat was de 43 inch, ze hebben geen TVwinkel met allerhande TV's.
Heb je het scherm al eens gemeten?
De 43 inch is omgerekend 109 cm en dit wordt gemeten van de hoek linksonder naar de hoek rechtsboven.
De 32 inch is dus 82 cm en wordt op dezelfde manier gemeten dus diagonaal, niet horizontaal.

Ja en dit is een onzin opmerking van die forum gebruiker. Wacht gewoon maar reactie af van KPN zelf. Hopelijk reageert er snel iemand.

 

Ik vind het gewoon irritant dat je mij niet geloofd, als ik het precies op dat moment niet ook hiernaar had gekeken zou ik toch niet zo zeker er van zijn. Ik vond 32”gewoon te klein en heb dit toen maar laten zitten.

 

Zie trouwens ook hier: https://www.want.nl/gratis-xbox-series-s-philips-smart-tv/

Gratis Xbox Series S of Philips Smart TV

KPN geeft natuurlijk niet zomaar een Xbox Series S of Philips Smart TV aan je. Daar moet je als consument natuurlijk wel iets voor doen. In dit geval betekent dat een jaarabonnement voor internet en televisie afsluiten bij de provider. Als bestaande klant maak je geen kans. Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten of klanten die na minimaal zes maanden weer terugkeren.

Als welkomstcadeau kun je dus kiezen uit een Xbox Series S of een Smart TV van Philips. We weten uiteraard wat die eerste te bieden heeft, maar wat betreft die tweede zijn een aantal specificaties wel handig. Om welk model het precies gaat is niet bekend, maar het is in ieder geval geen 4K-televisie. Het gaat om een 32-inch Ambilight-model met een Full HD-resolutie. Het toestel draait op Android TV en is voorzien van een 3-zijdige Ambilight om de kijkervaring te verbeteren. Normaal gesproken kost dit model je volgens KPN €499. Dikke winst, dus.

 

en hier https://www.techtastic.nl/gaming/black-friday-2021-bij-kpn-xbox-series-s-of-philips-smart-tv-wifi-punten-bij-jaarcontract/

Xbox Series S of Philips Smart TV

Deze deals zijn beschikbaar van maandag 15 november tot en met Cyber Monday 29 november

Je kan kiezen uit een Xbox Series S, een Philips Smart TV (32PFS6906)6 maanden korting op Internet & TV of twee KPN SuperWifi-punten voor uitstekende wifi overal in huis. Er is een gratis overstapservice, waardoor je helemaal niets zelf hoeft te doen. Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Xbox Series S en Philips Smart TV’s is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

 

en https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-stunt-met-gratis-televisie-of-spelconsole-voor-nieuwe-klanten/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F&referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Zelf kiezen

Nederlanders die in de komende week voor KPN als toekomstig leverancier voor tv en internet kiezen, kunnen zelf kiezen welk welkomstcadeau ze nemen. Het meest in het oog springend, is een gratis 32 inch Philips Smart TV-internettelevisie of de spelconsole Xbox Series S. Maar er kan ook gekozen worden voor twee SuperWifi-punten of een korting van in totaal 210 euro op het abonnement, te verdelen over zes maanden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rayjack, ik wil graag eens meekijken naar de bevestiging, dan kan ik kijken of er wat mis is gegaan. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 1

Profiel is zover aangevuld, indien er nog verdere info nodig is hoor ik dat graag. 

Mvg

Hoi @Rayjack . Ik heb even voor je gekeken en ik zie nergens iets staan over een 43 inch tv.  Jij hebt de 32inch gekregen conform de actie die op dat moment gold.

Ik zie dat je hier ook een klacht over hebt lopen. Deze collega krijgt jou niet te pakken en je hebt je voicemail uitstaan. In ieder geval gaat die collega jou hetzelfde vertellen.

Spijtig dat er verwarring is ontstaan maar dit is hoe het zit.  

Mocht jij zwart op wit hebben dat het tóch een 43 inch tv is, wil ik dat uiteraard graag weten. 

Reputatie 1

Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart t.w.v. 499,-. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement. 

Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart t.w.v. 499,-. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement. 

Ik denk dat zwart op wit betekent dat u een contract of bevesting kan overleggen en niet deze tekst. Dit kan namelijk overal vandaan gekopieerd worden.

Reputatie 1

Ja dit staat in mijn mail naar ik kan natuurlijk niet mijn gegevens hier neer zetten. Tevens heb ik mijn profiel bij mijn kpn aangevuld waar u collega naar vroeg. Deze kan ik natuurlijk wel naar u kpn mailadres sturen, als ik deze van u krijg

Mvg

@Erwin_ interessant. Kan jij een screenshot ontvangen per pb?

Reputatie 1

Ja ik denk het wel

Reputatie 1

 

Lees nergens dat het om een 43 ins gaat 

Reputatie 1

Nee klopt vind ik ook niet terug. Zou wel bij jullie bekend moeten zijn

Lees nergens dat het om een 43 ins gaat 

@Rayjack misschien in de pdf bijlages bij je orderbevestiging. Maar geloof mij er was toen geen 43" tv aanbieding. Die TV die er nu afgelopen maand was qua actie is er pas sinds mei, dit is volgens mij ook de eerste keer dat er een 4K tv aangeboden is. Jij hebt als het goed is zoals toen was een  Philips Smart TV (32PFS6906)

Reputatie 1

@janwilnl 

Ik dacht dat het wel een 43 inch was, zo niet heb ik een flinke blunder aangegaan om naar kpn over te stappen

De medewerker heeft al voor u gekeken. Daarnaast geven een aantal actieve en gewaardeerde forumleden zoals @Nick83 ook aan dat die actief niet bestond. Ook is de kans te verwaarlozen dat kpn de tv gaat omruilen. Zeg maar gerust 0 procent.

@janwilnl

Ik dacht dat het wel een 43 inch was, zo niet heb ik een flinke blunder aangegaan om naar kpn over te stappen

Ja, het was voor mij de keuze om toen nog NIET over te stappen naar KPN.

 

Erg jammer dat ik zo'n problemen heb met mijn glasvezel aanvraag te laten activeren. want ik kwam wel in aanmerking voor die nieuwe actie. Ik heb mijn aanvraag namelijk ingediend 2 dagen nadat die actie begon. Maar helaas nog steeds geen verbinding/activatie op mijn adres door KPN Netwerk. Afgelopen vrijdag is mijn buurman aangesloten op glasvezel. Deze heeft met dezelfde actie als jou meegedaan, maar dan met DSL. Die heeft nu zijn verbinding naar glasvezel om laten zetten want zijn adres is wel geactiveerd.

Reputatie 1

Nou das fijn dan

Nou das fijn dan

Ja, hoop gedoe maargoed als het werkt werkt het. Gelukkig heb ik mijn opzegging bij Ziggo kunnen tegenhouden.

Reputatie 1

@janwilnl 

Helaas voor mij,  want ik dacht echt dat er fout gemaakt was. Tenminste zo dacht ik dat het erbij stond. Want eerlijk is eerlijk zelfs mijn bonuszoon wilt die kleine tv niet, dan liever een grotere wat hij zijn spellen op kan spelen. Deze tv is leuk voor in de keuken erbij te hangen haha maar dat is mijn keuken weer te klein voor. 

Nou gelukkig heb je het kunnen tegen houden en bij Ziggo kunnen blijven. 

Met ziggo had ik nooit problemen dus een goede keuze van jou.

Als ik terug bij ziggo kan komen zal ik het wel eerst goed lezen welke aktie ze hebben een dat kan over 5 maanden

@janwilnl

Helaas voor mij,  want ik dacht echt dat er fout gemaakt was. Tenminste zo dacht ik dat het erbij stond. Want eerlijk is eerlijk zelfs mijn bonuszoon wilt die kleine tv niet, dan liever een grotere wat hij zijn spellen op kan spelen. Deze tv is leuk voor in de keuken erbij te hangen haha maar dat is mijn keuken weer te klein voor. 

 

Ja kan ik mij voorstellen, dat was dus echt de reden dat ik daar niet voor koos. Je had op dat moment ook nog een X BOX Series S maar ik ben geen gamer en dit is een soort 'light’ versie van de xbox. Enige wat een beetje in de buurt kwam van interessant was de eerste 6 maanden korting.

 

 

 

Nou gelukkig heb je het kunnen tegen houden en bij Ziggo kunnen blijven. 

Ja, het is wel een hoop gedoe. Maar heb ik er voor over, ik vind de upload snelheid best wel handig (ivm een eigen server kunnen draaien).

 

Met ziggo had ik nooit problemen dus een goede keuze van jou.

 

Ik ook niet, maar heb je nu dan problemen met KPN. Want wij, forum leden, willen je vast graag helpen hoor.

 

Als ik terug bij ziggo kan komen zal ik het wel eerst goed lezen welke aktie ze hebben een dat kan over 5 maanden

De truuk is om gewoon elk jaar van provider te hoppen. Dat wil de provider natuurlijk niet dus daarom altijd goed naar de voorwaarden kijken. Uiteraard is het het handigste als je dan bijv een Gmail of Hotmail adres hebt. En bijvoorbeeld geen telefonie hebt. 

 

Maar geen gedoe is ook wel fijn, want dat is natuurlijk wel zo als je van provider verandert telkens. Ik heb ook geen idee hoe dit gaat als je van de ene DSL naar de andere DSL provider zou gaan bijvoorbeeld.