Beantwoord

Harman Kardon speaker

  • 6 February 2019
  • 12 reacties
  • 272 keer bekeken

Badge
Tijdens Black Friday heeft mijn vriendin een abonnement met telefoon afgesloten bij KPN. In de winkel werd al gezegd: jullie hebben geluk want jullie krijgen gratis een speaker van Harman Kardon. Wij dus in de winkel nog het formulier ingevuld en bevestiging gekregen.

Nu is het ongeveer 2,5 maand verder en heb ik al een keer of 5 contact gehad met de KS van KPN om te kijken of we die speaker nog krijgen. Tot nu toe heeft iedere KS medewerker gezegd: "Maak je geen zorgen, je krijgt de speaker zsm" of "wacht even tot januari, want dan worden de speakers uitgeleverd".

Gisteren heb ik van iemand het nummer van de levering gekregen en die heb ik dus net gesproken, maar zij zeggen dat mijn vriendin niet op de lijst staat en dat ik bij KPN opheldering moet opvragen. Dat zou betekenen dat we in alle contacten met de KS en in de winkel ordinair zijn voorgelogen. Zij hebben namelijk altijd gezegd dat we de speaker gewoon zouden krijgen.

Als het nog kon, zou ik kijken of we direct onder het contract uit zouden kunnen komen. En dan te bedenken dat ik zelf ook ben overgestapt naar KPN. Ik vind het niet zo'n probleem als we de speaker niet krijgen ook al hebben jullie het beloofd, maar lieg er dan niet de hele tijd over.
icon

Beste antwoord door Bart_ 11 March 2019, 16:14

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @KajeeWest Welkom hier op het Forum en goed dat je je verhaal hier doet. Laat ik beginnen met aangeven dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat iemand welbewust tegen je zou liegen. Dat er echter onduidelijkheid is ontstaan over het al dan niet versturen van die speaker, spreekt echter voor zich.

Je hebt dus al contact gehad met de leverancier, die aangeeft dat jij en je vriendin niet voorkomen op de verzendlijst. Ik lees echter ook dat je wel degelijk de bevestiging hebt gekregen dat je voor die box in aanmerking komt. Dat lijkt elkaar wat tegen te spreken en kijk graag even mee.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het mobiele nummer en het klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) En zou je willen reageren op het privébericht dat ik je stuurde?
Reputatie 7
Badge +20
@KajeeWest Ik heb inmiddels de mail gezien, volgens mij doorgestuurd vanaf het mailadres van je vriendin. Deze mail is echter de bevestiging van de aanvraag en niet de bevestiging dat je de speaker ook krijgt. Heb je wel zo'n mail gekregen of was dit de mail waar je op doelde?

Het gaat dus om een nieuw abonnement, dat jouw vriendin bij ons heeft afgesloten? Om welk mobiel nummer gaat het en via welk mailadres is de aanvraag gedaan? Wil je dit ook nog in het profiel vermelden? Heeft jouw vriendin zelf ook al contact met ons gehad?
Badge
Dit was inderdaad de mail waar ik op doelde.
Maar we hebben bevestiging gekregen dat we de speaker zouden krijgen:
  • in de winkel toen we het abonnement afsloten
  • op de chat een keer of 3
  • telefonisch met de KS
Dat is de reden dat ik behoorlijk teleurgesteld ben in de communicatie met KPN.

Mijn vriendin heeft op Black Frdiday een nieuw abonnement afgesloten bij KPN (daarvoor had ze Vodafone). Ze heeft het nummer gehouden dat ze al bij Vodafone had.
Haar e-mailadres zit in de mail die ik heb doorgestuurd denk ik?
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk en uiteraard snap ik je gedachtegang. Ik zie het mailadres van je vriendin wel terug op de lijst, dus jullie krijgen inderdaad die speaker. Ik heb voor de zekerheid navraag gedaan over het hoe en wat en daar kom ik bij je op terug.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @KajeeWest Ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen. De box is inmiddels opgestuurd. Je zou 'm één dezer dagen moeten ontvangen. Of wellicht heb je 'm al binnen?
Badge
wij hebben m in ieder geval nog niet ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Het wordt een heel nare en langdurige gang van zaken zo. Ik heb uiteraard direct navraag voor je gedaan en ik kom er bij je op terug.
Badge
Het wordt een heel nare en langdurige gang van zaken zo. Ik heb uiteraard direct navraag voor je gedaan en ik kom er bij je op terug.

het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar zijn er nog updates?
Reputatie 7
Badge +20
Nog niet ontvangen? 😩 Ik heb er acuut een mail achteraan gestuurd. Mijn oprechte excuses.
Badge
Uuuuhhh.... Het lijkt erop dat de geest uit de fles is?
Kan ik de speaker nog verwachten ?
Reputatie 7
Badge +20
@KajeeWest Ik vind het heel, heel erg stroef gaan. Ik heb dit een aantal maal nagevraagd en krijg steeds de terugkoppeling dat het in orde wordt gemaakt. Je zit alleen nog steeds zonder de beloofde speaker en dat vind ik erg kwalijk. Op dit moment ligt de vraag bij de leverancier van de speakers. Ik hou dit scherp in de gaten en zodra ik meer weet kom ik vanzelfsprekend bij je terug. We lossen het hoe dan ook met je op.
Reputatie 7
Badge +20
@KajeeWest Ik heb inmiddels een update voor je. De speaker staat klaar om verzonden te worden. Je zult 'm dus -eindelijk- in de loop van deze week gaan ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor het lange wachten.

Reageer