Heb sinds afgelopen zomer de overstap naar KPN internet en TV gedaan en daar in augustus een mobiele data abbo (tablet, 097 nummer) aan toegevoegd. Een aantal keer telefonisch contact met de klantenservice gehad en telkens werd verteld dat ik entertainment korting zou krijgen en het gratis pluspakket. Dus op aanraden klantenservice mijn Netflix account overgezet naar KPN om van de entertainmentkorting gebruik te maken. Uiteindelijk stond het gratis pluspakket goed in mijn account en op de factuur, echter afgelopen week de eerste factuur gehad met de Netflix erbij maar geen entertainmentkorting eraf. Wederom gebeld en het zou in orde gemaakt worden. Krijg ik gisteren een voicemailbericht dat ik geen recht heb op de entertaimentkorting en vandaag een mail dat mijn voordeel gratis pluspakket er ook weer afgehaald is. Ik snap er niets meer van en blijkbaar weten de medewerkers vd klantenservice het zelf ook niet, zelfs in de KPN winkel waar ik het mobiel abbo icm tablet heb afgesloten werd ik geattenteed op het entertainmentvoordeel. Klopt dit of was het gewoon misleiding, hoe zit het nu?
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineel