Beantwoord

Helaas vervallen uw voordelen. Ik heb niks aangepast.

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb vandaag van u een email ontvangen met dit bericht.

Helaas vervallen uw voordelen. Hieronder leest u waarom het voordeel vervalt en wat dit voor u betekent.

 

 

Annulering, opzegging of verhuizing
U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd. Daardoor combineert u geen KPN Mobiel en Thuis meer op uw adres. U krijgt daarom geen voordelen meer.

Maar ik heb niks veranderd.

Graag wil ik een uitleg hierover.

Met vriendelijke groet,

J.Blasco 

icon

Beste antwoord door Blasco 30 May 2022, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Blasco . Wat merkwaardig!  Heb je ook al even in MijnKPN gekeken om te controleren hoe je voordelen daar nu staan?

Beste Erwin,

Ik had een email gekregen van KPN met deze mededeling.  Ik had deze email niet mogen ontvangen. Foutje van de computer.

Bedankt voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, 

J.Blasco

Dank voor de update en excuus voor het ongemak.