Beantwoord

Het lukt niet om het KPN Compleet gratis zenderpakket te wisselen, krijg foutmelding

  • 30 May 2022
  • 15 reacties
  • 136 keer bekeken

Al een paar dagen geprobeerd om espn te wisselen met het pluspakket. Dit kan ik maandelijks doen volgens kpn. Helaas zowel via het tv menu als in mijn kpn lukt het niet en krijg steeds een foutmelding. Na telefonisch contact zou de medewerker het voor mij regelen. Helaas ook niet gelukt. Nog een keer telefonisch contact gehad en nu werd mij duidelijk gemaakt dat ik daar geen recht meer op heb ondanks dat ik nog steeds kpn compleet heb. Graag hoor ik wat er veranderd is.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 June 2022, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft een Hussel thuis abonnement? 

Ik heb kpn compleet.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb kpn compleet.

Dat is geen abonnementsvorm.

Wat is de naam van het abonnement dat u heeft? Hussel? Alles-in-1? Internet en TV? Wat staat er op de factuur 2de blad?

Ik heb kpn compleet.

Dat is geen abonnementsvorm.

Wat is de naam van het abonnement dat u heeft? Hussel? Alles-in-1? Internet en TV? Wat staat er op de factuur 2de blad?

Dat is/was wel degelijk een abonnementsvorm, zie onderstaande screendump van de webpagina:

 

Abonnement is alles in 1. 

Maar het gaat om kpn compleet en dat heb ik.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb kpn compleet.

Dat is geen abonnementsvorm.

Wat is de naam van het abonnement dat u heeft? Hussel? Alles-in-1? Internet en TV? Wat staat er op de factuur 2de blad?

Dat is/was wel degelijk een abonnementsvorm, zie onderstaande screendump van de webpagina:

 

Nee, het is/was geen abonnementsvorm. Het heeft nooit bij iemand op de factuur gestaan met een prijs er achter. 

Compleet is/was een voordelenpakket wat van toepassing was bij oudere abonnementen zoals bijvoorbeeld Alles-in-1 of "Internet en TV". Bij Hussel bestaat het niet meer.

Die "screendump" zegt niets.

Dus jij schrijft dat de website van KPN niet (meer) klopt @Nick83 ?

Reputatie 7
Badge +24

Dus jij schrijft dat de website van KPN niet (meer) klopt @Nick83 ?

Nee, ik schrijf dat Compleet geen abonnementsvorm is.

Reputatie 7
Badge +24

Abonnement is alles in 1. 

Maar het gaat om kpn compleet en dat heb ik.

Dan hoop ik dat hier spoedig een KPN medewerker reageert. Dat kan dan het pakket voor u wisselen. 

Dat hoop ik ook!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @H. Beltman. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit waarom je niet meer gratis gebruik kan maken van het Pluspakket. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ps. KPN Compleet is inderdaad geen abonnementsvorm. 

 

Hallo Vikash,

Profiel is bijgewerkt. 

Hoor graag.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Alles-in-1 Standaard bij KPN afneemt en combineert met een mobiel abonnement. Ik zie geen reden waarom jij ESPN niet kan omwissel voor het Pluspakket. Ik heb daarom zojuist het Pluspakket voor je aangevraagd. Ik zie dat de wijziging inmiddels al is verwerkt dus je kan als het goed is al naar de zenders van het Pluspakket kijken. Als dit niet het geval is is er een reset van de tv-ontvanger nodig. 😊

Laat je mij weten of het is gelukt?

 

Het is gelukt. Bedankt!

Kan ik er vanuit gaan dat ik de volgende maand zelf, via mijn kpn of het tv menu, weer kan wisselen naar espn?

Hoor graag.

Reputatie 7
Badge +21

Kan ik er vanuit gaan dat ik de volgende maand zelf, via mijn kpn of het tv menu, weer kan wisselen naar espn?

Graag gedaan! Daar ga ik wel vanuit. Als dat niet het geval is weet je mij te vinden! 😊