Beantwoord

Het lukt niet om MB's te delen binnen ons huishouden

  • 23 June 2022
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Bij mij lukt het ook niet om mb's te delen binnen het huishouden.

Kunt u mij helpen?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 June 2022, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mike220!

Ja hoor, ik help graag 😊
Eerst een check: heb je al gecontroleerd of de voordelen aangemeld staan en geprobeerd om de voordelen alsnog zelf aan te melden?
Via de MijnKPN app kun je dat controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken

In ons Kennisartikel MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt? staat uitgelegd hoe je dat kunt doen.
Als het zelf aanmelden niet lukt, dan lees ik graag welke foutmelding je precies krijgt en wil ik graag met je meekijken. Vul jij jouw Forum profiel aan met de volgende gegevens:

  • Volledige naam en geboortedatum van de contractant
  • Klantnummer
  • Mobiele nummers waar het om gaat

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


*Admin: toevoeging hoe te controleren of en welke voordelen er aangemeld staan

Ik heb de gegevens geüpdated.

Ik zou niet weten waar ik kan zien of de voordelen staan aangemeld.

Ik krijg de volgende foutmelding vanuit het aanmeldformulier:

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Reputatie 7
Badge +16

Via de MijnKPN app kun je dat controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken

Ik heb de voordelen bij deze voor jullie aangemeld, jullie ontvangen daar ook een bevestiging van per mail/SMS. Daarna is het onderling van MB's mogelijk.