Beantwoord

Het lukt niet om Mb's te delen met mijn 097 data only simkaart

  • 15 June 2022
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo @JWvdBDH, ik heb het 097 nummer toegevoegd voor je aan het huishouden, dat was nog niet (automatisch) gedaan. Je kunt nu van alle andere KPN mobiele nummers op het adres mb's gaan delen met de datasim. 

Beste Jeroen,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Eergisteren heb ik meer dan een halfuur gebeld met 0800-0402. Volgens jouw collega was het niet mogelijk, ook niet nadat hij het had nagevraagd en zelfs niet nadat ik hem op dit topic heb gewezen. Toen hij nogmaals na ging vragen bleek dat het wel mogelijk is, maar er iets niet goed gaat en is er een ticket aangemaakt.

Daarmee is het probleem echter nog niet verholpen, dus graag jouw hulp bij het oplossen van dit probleem!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door EricWS 27 June 2022, 21:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @EricWS,

Ik zie dat de juiste afdeling hiervoor aan is gestuurd (de ticket) maar weet niet precies hoe lang het zal duren voordat ze dit opgelost hebben. Bij mijn weten hoor je hier via mail en/of sms bericht over te ontvangen, zodra het nummer toe is gevoegd aan je huishouden. Ik zal voor de zekerheid zelf ook elke dag even kijken of ik zie dat er iets is gebeurd, zodat ik je ook kan informeren als het geregeld is 🙂

Reputatie 2

Hallo Maja,

Bedankt voor jouw reactie en het monitoren van het probleem!

Fijn dat ik nu een bevestiging heb van het ticket, want inmiddels een week na het aanmaken van het ticket heb ik nog geen reactie daar op ontvangen en is het probleem ook nog steeds niet opgelost.

Als ik de oplossing door Jeroen hierboven lees, dan moet dat toch niet zo moeilijk zijn🤔

Reputatie 7
Badge +20

Wat Jeroen heeft gedaan is de normale gang van zaken, een nummer toevoegen is normaal gesproken inderdaad zo gepiept.

Helaas gaat er bij jou iets mis, waardoor je 097 nummer tot op heden niet gekoppeld is aan jullie KPN Hussel huishouden. Zo lang dat niet rond is, zal het Mb's delen niet mogelijk zijn. Hopelijk heeft de Hussel afdeling dit nu toch snel voor elkaar!

Reputatie 2

Update ter info:

Het probleem is nog steeds niet opgelost.

Vandaag telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke en behulpzame collega. Die heeft geprobeerd om het op te lossen, maar dat is haar niet gelukt. Ze gaf aan ook niet te begrijpen dat het een probleem is zeker niet dat het zo lang duurt om het op te lossen. Ze heeft een nieuwe notitie naar de afdeling gestuurd met het verzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Reputatie 2

 

Bij mijn weten hoor je hier via mail en/of sms bericht over te ontvangen, zodra het nummer toe is gevoegd aan je huishouden.

Geen mail of sms ontvangen dat het is opgelost, maar het probleem is blijkbaar verholpen 😃 kwam ik door trial & error achter.

Reputatie 7
Badge +20

 

Bij mijn weten hoor je hier via mail en/of sms bericht over te ontvangen, zodra het nummer toe is gevoegd aan je huishouden.

Geen mail of sms ontvangen dat het is opgelost, maar het probleem is blijkbaar verholpen 😃 kwam ik door trial & error achter.

Helemaal super!

Wel vreemd dat je hier niets over hebt gehoord, gelukkig maar dat je er toch zelf achter bent gekomen 😊