Beantwoord

Het lukt niet om MB's te delen met mijn partner

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemorgen, ik wil mb's delen met mijn partner, maar kan alleen goede doelen kiezen.

We hebben alles op hetzelfde adres staan, maar mijn telefoon is zakelijk en de rekening gaat naar de zaak (eigen bedrijf)

 

met vriendelijke groet

Esther Brouwer

Admin: telefoonnummer verwijderd uit openbare post

icon

Beste antwoord door GeSp 27 October 2022, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Esther Brouwer 

 

Is het een Klein zakelijk abonnement?

Aan het delen van MB's zitten een aantal voorwaarden verbonden: je kunt MB's delen met alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet.

KPN Mobiel abonnementen zijn de Kleinzakelijke en particuliere mobiele abonnementen, met uitzondering van de Telfort Mobiel abonnementen.

Deze abonnementen profiteren namelijk nog steeds van de Telfort voordelen.

MB's delen kan als de KPN Compleet en/of Hussel voordelen geactiveerd zijn. Het activeren kan via Hussel voordelen aanmelden

Als het niet lukt via Hussel voordelen aanmelden, een KPN medewerker/moderator kan ook voor je nakijken of de mobiele nummers in aanmerking komen voor de voordelen en de voordelen aanmelden: vul dan de mobiele nummers waar het om gaat in onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen” in jouw Forum profiel.

Geef dan een seintje als je dat gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Esther Brouwer! Ik zie dat GeSp van een volledig antwoord voorzien heeft.

Het delen van MB's is één van de Hussel voordelen. Helaas lukt het mij ook niet om de voordelen op jouw nummer aan te melden. Ik heb gevraagd of een achterliggende afdeling met mij wil meekijken: dat doen zij binnen 3 werkdagen. 
Laten we een terugkoppeling vanuit hen even afwachten!

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie dat de voordelen aangemeld zijn: het delen van MB's is nu mogelijk!