Beantwoord

Het toevoegen van gezinsleden aan de Husselvoordelen lukt niet

  • 27 September 2022
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs voor 2 van mijn kinderen een kpn sim only abonnement afgesloten (op mijn naam), met nummerbehoud (voorheen Tele2). Beide abonnementen zijn in de afgelopen week actief geworden.

Nu wil ik graag MB's met ze delen, maar ik krijg de mobiele nummers niet toegevoegd voor de hussel voordelen. De nummers worden niet herkend.

Graag uw hulp.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 September 2022, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mies1973, uit jouw bericht maak ik op dat het aanmelden via het daarvoor bestemde formulier niet lukt? Mocht het nog niet lukken? Vul dan jouw forumprofiel in en geef even een seintje.Â