Hoe kan ik gebruik maken van Entertainmentkorting?

  • 26 September 2022
  • 11 reacties
  • 1107 keer bekeken

Sinds kort heb ik op 1 account een mobiel abonnement en een tv + internet thuis abonnement. Volgens mij kom ik dan in aanmerking voor korting op bepaalde diensten. Hoe kan ik dit aanzetten? Als ik bijvoorbeeld Disney+ zie, dan kost dat mij gewoon €8,99 terwijl ik volgens mij recht heb op €5 korting?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @ICMP,

Je krijgt heel officieel geen korting op Disney+, maar €5,00 korting op je hussel pakket nadat je een optie hebt gekozen. Je kan deze korting maar eenmaal inzetten, dus als je nu al bijvoorbeeld Spotify via KPN hebt kun je niet nog een optie kiezen voor die 5 euro korting. 

 

Hallo @ICMP,

Je krijgt heel officieel geen korting op Disney+, maar €5,00 korting op je hussel pakket nadat je een optie hebt gekozen. Je kan deze korting maar eenmaal inzetten, dus als je nu al bijvoorbeeld Spotify via KPN hebt kun je niet nog een optie kiezen voor die 5 euro korting. 

Hoi Chrizziey,

Bedankt. Dat is duidelijk en logisch. Maar volgens mij heb ik nog helemaal geen pakket gekozen. Ik zie gewoon nergens waar het te vinden is…

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ICMP ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Je ontvangt de vijf euro entertainmentkorting dan automatisch zodra de aanmelding is verwerkt. Je vindt die korting dan alleen terug op je factuur. 
 

 

Reputatie 7
Badge +24

Het thuis abonnement moet wel Hussel zijn. Anders geen entertainmentkorting. 

Bij de oudere abonnementen krijgt u gratis het Pluspakket waarbij het mogelijk is om dit Pluspakket om te wisselen voor ESPN.

Bij een Hussel thuis abonnement krijgt u ook gratis het Pluspakket als u een mobiel abonnement af sluit. Maar het is niet mogelijk om dat om te wisselen voor ESPN. 

Het thuis abonnement moet wel Hussel zijn. Anders geen entertainmentkorting. 

Bij de oudere abonnementen krijgt u gratis het Pluspakket waarbij het mogelijk is om dit Pluspakket om te wisselen voor ESPN.

Bij een Hussel thuis abonnement krijgt u ook gratis het Pluspakket als u een mobiel abonnement af sluit. Maar het is niet mogelijk om dat om te wisselen voor ESPN. 

Mijn KPN thuis abonnement is een paar maanden oud, dus neem aan dat ik bij de nieuwe sorort hoor. Het Pluspakket heb ik niet, kan ook niet vinden hoe ik dat aanzet.

V.w.b. korting op het entertainmentpakket: moet ik dus een abonnement afsluiten om te kijken of de korting dan automatisch verwerkt wordt?

Reputatie 7
Badge +28

Ja, je krijgt de korting niet zonder abonnement op een entertainmentpakket. Dus eerst afsluiten en daarna wordt de korting toegepast als je aan de voorwaarden voldoet. 

Vergelijk het maar met de bonnetjes bij de toiletten van de tankstations je krijgt enkel korting als je iets koopt. Het kost je altijd iets. Heeft u nu een Disney+ abonnement kunt u iets uitsparen door het via de KPN factuur te betalen.

 

Het is prima om te combineren persoonlijk heb ik de ervaring dat je die € 5,00 sneller uitspaart/terugverdiend door geen abonnement bij KPN af te sluiten.

Vergelijk het maar met de bonnetjes bij de toiletten van de tankstations je krijgt enkel korting als je iets koopt. Het kost je altijd iets. Heeft u nu een Disney+ abonnement kunt u iets uitsparen door het via de KPN factuur te betalen.

 

Het is prima om te combineren persoonlijk heb ik de ervaring dat je die € 5,00 sneller uitspaart/terugverdiend door geen abonnement bij KPN af te sluiten.

Eerste deel is duidelijk, tweede alinea begrijp ik niet helemaal. 

Nou, ik heb het Pluspakket gevonden en aangezet, maar pardoes €6,99 extra op mijn abonnement. Niet bepaald gratis met Hussel, dus.

 

Het is prima om te combineren persoonlijk heb ik de ervaring dat je die € 5,00 sneller uitspaart/terugverdiend door geen mobiel abonnement bij KPN af te sluiten.

Eerste deel is duidelijk, tweede alinea begrijp ik niet helemaal. 

Ik bedoel dat ik wel internet en TV van KPN heb echter we hebben elders een abonnement voor mobiel dat scheelt ons ruim € 7,50 per abonnement die entertainment korting geeft niet altijd heel veel voordeel in de portemonnee.

 

Waar KPN € 15,00 voor rekent inclusief korting heb ik nu voor € 10,00 en 5 Gb in plaats van 3. Wij schieten er financieel en praktisch dus niks mee op. Elke situatie is anders het is puur een voorbeeld. 

Dat bedrag voor het Pluspakket zal op een volgende factuur hersteld worden. 

Reputatie 7

Hoi @ICMP, welkom op het forum. Als de Husselvoordelen geactiveerd zijn zoals Noordzee in zijn eerste bericht noemde zal het Pluspakket gratis gekeken kunnen worden inderdaad. Heb je zijn link gevolgd en gekeken of de voordelen actief zijn? 

Als die voordelen niet actief zijn, zal het herstellen wat Galdor noemt ook niet kunnen gebeuren.

De grootste vraag is nu dus of je daar ziet staan of de voordelen actief zijn. Kan je dat voor ons nakijken?