Beantwoord

Hoe kan ik zien of mijn Husselkorting aan staat?

  • 16 May 2022
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Hi, ik heb via mobiel.nl een telefoon gekocht icm met een kpn abbonement. Ik zou korting krijgen aangezien ik ook vast internet heb van kpn alleen is dit helaas niet automatisch gebeurd. Als ik mijn nummer nu probeer aan te melden zie ik nergens of mijn aanvraag gelukt is. Zou dit gecontroleerd kunnen worden?

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 May 2022, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Koen v l, welkom bij ons op het forum. Als bij het afsluiten van het abonnement is aangegeven dat je al een Thuispakket hebt kan die korting automatisch worden aangezet. Dat lijkt niet te zijn gebeurd als ik je berichtje lees. 

Na het zelf aanmelden voor de Husselvoordelen kreeg je geen melding dus, zowel positief als negatief niet? Het kan zijn dat de melding daarover later komt via een sms'je, heb je die mogelijk gehad?

Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan werp ik er ook een blik op.

Het is inmiddels toch gelukt, bedankt!