Vraag

Hussel entertainmentvoordeel verdwenen. Staat niet op factuur

  • 10 June 2022
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi allemaal,

Sinds kort ook als nieuwe klant aangesloten bij KPN. Aangezien ik hussel entertainmentvoordeel had heb ik disney+ genomen, maar nu op de factuur en op mijnkpn is de korting verdwenen.

 

Hier heb ik toch recht op?

 

mvgr,

Robert


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @rbtimmerman heb je een combi abo plus een mobiel abo?

Ja ik heb een mobiel abbo, die wel de hussel korting heeft van 5 euro en  sinds kort 1gbit internet via glasvezel.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @rbtimmerman. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de hussel entertainment korting is verdwenen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?

Hallo @Vikash, die staan al in het profiel,

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist voor je uitgezocht en alle diensten opnieuw aangemeld voor de Hussel voordelen. Op de eerst volgende factuur kom je de entertainmentkorting weer tegen. 😊

@Vikash Dank voor het opnieuw instellen, Het lijkt nog steeds niet helemaal goed. Nu is mijn mobiel 5 euro vervallen.

Reputatie 7
Badge +21

Op dit moment lijkt dat inderdaad nog zo, maar ik zie in mijn systemen terug dat jouw mobiele korting van 5 euro ook nog toegevoegd gaat worden. Staat op dit moment nog in de wacht.