Beantwoord

Hussel koppelen lukt niet

  • 22 October 2020
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Beste KPN,

 

Het toevoegen van het telefoonnummer van mijn moeder aan KPN Hussel lukt niet. Ik krijg steeds volgende melding: Aanmelden voor KPN Compleet lukt (nog) niet.

Als ik kijk op Mijn KPN onder producten > voordelen per product staat het nummer er niet tussen (logisch).

 

In het overzicht staat het nummer er wel tussen met het zelfde adres als ik heb.

Kunnen jullie mij helpen met het koppelen? 

 

Alvast bedankt!

Luc

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 November 2020, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt voor je bericht @LucS. Als het nummer op hetzelfde adres staat geregistreerd heeft het recht op de Husselvoordelen. Zou je jouw profiel willen invullen, dan ga ik voor je aan de slag. 

Profiel is ingevuld @Jeroen_dB :-)

Reputatie 7
Badge +19

Op het door jou ingevulde adres zie ik 3 mobiele nummers actief. Deze zijn allemaal gekoppeld aan de Husselvoordelen. Indien het nummer van jouw moeder niet bij die 3 zit, dan wijkt zeer waarschijnlijk het adres af. Adres van mobiele abonnement is aan te passen via MijnKPN

Blijkbaar is er op de achtergrond toch iets gewijzigd. Ik heb niks gedaan en het abonnement van mijn moeder staat er nu tussen.

Hoe dan ook, probleem is opgelost.

 

Hartelijk dank voor de moeite!