Beantwoord

Hussel korting lang niet gegeven na afsluiten Kids Sim abonnementen

  • 23 October 2022
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben in januari 2020 twee kids sim abonnementen afgesloten. Wij hadden al KPN compleet en 2 mobiele abonnementen van KPN'.

Ik kon nooit MB's delen met de kinderen terwijl deze abonnementen wel zichtbaar waren als ik was ingelogd op ‘mijn KPN. Onlangs ben ik bij de Phone House geweest en hebben ze dit voor mij gewijzigd. Nu kwam ik er achter dat ik al die tijd ook de korting ben misgelopen.

Zou u dit met terugwerkende kracht kunnen verrekenen?

Met vriendelijke groet, Jantine

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 October 2022, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jantine., welkom! Wat jammer om te lezen dat dit misgegaan is! Ik begrijp uit jouw bericht dat het nu wel aangezet is. Dat is fijn. Ik kan je in dit geval maximaal 3 maanden korting vergoeden. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer(s) en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Hallo Marcia,

Ik heb mijn gegevens aangevuld. 

Met vriendelijke groet, Jantine

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik heb voor beide Kids Sim nummers 15 euro gecrediteerd. Dat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht!

Hoi Marcia,

Op 16 november heb ik mijn factuur ontvangen, echter zie ik de 2x 15 Euro credit er niet op terug. Zou je na kunnen kijken of dit goed gaat of komt het op de factuur van december te staan?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het inderdaad staan! Zou jij de factuur van volgende week nog even af willen wachten? Mocht het daar nog niet op staan, dan ga ik er voor je achteraan! Excuses voor het ongemak.